![]() |
Ik heb met enige walging de goedkoopste wagens bekeken die er te vinden zijn.
Zelfs die zijn niet interessant meer. Aleen nog een velo. Zijn jullie echt gek dan? Maar echt gek? |
Citaat:
Champain taste and a beer budget. En dan komen klagen en staatstussenkomst eisen onder de vorm van belastingaftrek. Laat de anderen 't maar betalen. |
Citaat:
John Crombez: 'Enige die zegt dat alle ondernemers fraudeurs zijn, is Unizo zelf' |
Citaat:
Een wagen van 500 euro per maand is een dikke bak. Laten we maar eens even berekenen, 500€ X 48maanden afbetaling van je autofinanciering komt op 24.000€ euro zonder voorschot of inlevering van de wagen die hij moet vervangen. Maar tegenwoordig lopen de autofinacieringen 60 maanden, wat dus neerkomt op 30.000 € zonder voorschot of inlevering van een andere wagen. Een werknemer kan daarvan 0% inbrengen in zijn belastingsaftrek. Hoe moet hij dat bekostigen? En krijgt dan nog op zijn kop als hij niet kan verschijnen op zijn job wanneer de werkgever of zijn afgevaardigde het eist. Dus niet zeveren, jij was immers ook één van de forummers die geen goed woord over had voor Tata en Geely toen ze probeerde goedkopere wagens op de Europese markt te brengen. |
Citaat:
Integendeel wij betaalden voorheen al een flinke duit ieder jaar op ons rijden. Jij niet. Maar oké voer hetzelfde in voor uw auto als je het dan toch zo graag wil. |
Citaat:
En met de nieuwe regeling komt daar ongeveer een 150 euro of per 4 weken bovenop. + al de rest van kosten die een auto kost. + uw belastbaar inkomen die stijgt en ook meer kost. + uw sociale bijdragen die ook verhogen. We kunnen er blijven over zeveren en doen, het is gewoon gedaan met de bedrijfswagens. Het is goedkoper ganse dagen een taxi te nemen. Bah...strontregering. Frigide menopauzerende wijven en chocos hebben eens samen gezeten. |
Citaat:
Als je het wil weten ik heb me al verkleind. Van een bmw 325 naar een mazda 6. Maar dat stuk japanse schroot heeft ook 141 pk en een uitstoot van 170 gram of zoiets en kost om en bij de 30000 euro. Verder heeft mijn zoon en vennoot een 320 diesel die 4,5 liter verbruikt maar ook een uitstoot heeft van weet ik veel hoeveel en toevallig 40000 en wat opties er bij een kleine 45.000 of zoiets kost. En 560 euro per maand betaald + nu nog eens al de rest. We krijgen dat ook niet voor niks he. |
En morgen begint dat spelletje weer opnieuw, het zal wel weer een tijdje duren vooralleer ze 2 miljard extra hebben gevonden. Er zullen weer veel broekken zakken. (Vooral aan de Noordelijke kant)
|
Citaat:
Maar niet getreurd, binnen enkele maanden kan je terug een golke kopen voor slechts 5000€, want anders geraken de fabrikanten niet meer van hun stok verlost |
Citaat:
http://www.autogids.be/voordeel-natu...enen&sent=true En tel dat bij uw belastbaar inkomen en herbegin met rekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Er is nog kwasi niets bespaard vergeleken bij de belastingsverhogingen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be