![]() |
Citaat:
Maar dat wil toch helemaal niet zeggen dat die steeds talrijker wordende horde vreemdelingen uit alle werelddelen géén probleem vormen ? Want zij vormen dus wél een probleem, en dan nog wel ééntje dat iedereen dagelijks ondervindt. Dus daar moet iets tegen gedaan worden. Hier de oplossing :totale immigratiestop + intens terugkeerbeleid. |
Citaat:
Van een overdrijving gesproken. Nog nooit de werkloosheid onder migranten onder ogen gezien? De cijfers voor Brussel zijn sprekend. |
Citaat:
Neen, het is een geval van overmacht 8-) |
Vraag me nog altijd af,waarom artisjok niet naar ginder gaat,is tussen de lieverds,warm,slofkes,burka,in de koffer van de auto,koordje rond de nek,steniging enz...Rondzeulen met een overbeladen ezel...
|
Is het een misdaad om zich in iemands anders' huis op te houden?
Artisjok gaat hier heel zeker het juiste antwoord op kunnen geven. |
Het is uiteraard geen misdaad om een vreemdeling te zijn.
Maar als we de overlast en criminaliteit in bepaalde bevolkingsgroepen bekijken, kunnen we alleen maar vaststellen dat het meer na- dan voordelen biedt om de deur voor vreemdelingen open te laten staan. Spijts de vreemdelingen die wél volgens onze wetten en normen willen volgen. Ik ga ook geen 20 wilde dieren in mijn huis houden omdat er misschien 5 bij zijn die me niet verscheuren. Blijkbaar bestaan er ook grote verschillen tussen vreemdelingen van andere landen. Hoe komt het bijvoorbeeld dat we met Polen géén last hebben ? Of tenminste verwaarloosbaar ? Of met Chinezen ? Of Italianen ? Ik vrees dat dit een eeuwige discussie gaat worden. Maar de tegenstanders van onbeperkte immigratie blijken hoe langer hoe meer gelijk te krijgen. Het is vooral het religieuze aspect dat problemen veroorzaakt. Verder maakt het voor de grootste hoop niet uit welke kleur of ras iemand heeft. Zo lang ze niet voor overlast en/of criminaliteit zorgen. Naar mijn bescheiden mening... |
De allochtonen die dit lezen dienen goed om zich heen te kijken want men is bezig een holocaust te plannen tegen zwarte, bruine en moslim burgers. Men zal je beroven van je bezittingen, als je weg mag gaan, en je gouden tanden op de luchthaven uit je bek slaan, want je bent in hun ogen een parasiet. Je witte vrienden gaan je niet helpen, en later zegt men: wij hebben het niet geweten, wij deden gewoon ons werk. Ze gaan ook alles doen dat je geen latere claims kan indienen. Dat geldt dus ook voor de soort allochtonen die de vlag van Nederland of België op hun kont hebben getatoeëerd. Het gaat je niet helpen, en ze gaan je gebruiken om je eigen soort genoten te helpen uitroeien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang je niet homoseksueel bent én een negermoslim, heb je toch niets te vrezen? |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk is het geen misdaad om vreemdeling te zijn. Misdadige vreemdelingen echter... Een niet te overzien profitariaat echter... Een onophoudelijke aangroei van vreemdelingen die, zonder misdadig te zijn, onze instellingen en financiën overbelasten tot... enz Hoeveelste keer is het dat deze discussie al gevoerd werd? |
Citaat:
;-) |
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/mi...0069355825.htm |
Citaat:
(...zonder komedie met "nieuwe" Belgen graag) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De allochtonen waar jij over bezig bent kunnen dus beter gewoon in hun eigen landen blijven of terug naar hun eigen landen trekken, waar ze meteen met hun geloof en gewoontes geen problemen meer hebben, en dat in alle veiligheid, zoals we dagelijks vernemen uit de berichten aldaar ! In het nazitijdperk bleven de Joden toch ook niet toestromen in Duitsland? Als het hier en elders dan toch zo erg is... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is uw definitie van een vreemdeling? Wie heeft er ooit gezegd dat het een misdaad is om vreemdeling te zijn, naast de hippies van de PvdA? Heeft u daar linkjes naartoe? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be