Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dader gezocht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169309)

Schelfie 29 maart 2012 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6051593)
Ik heb waarschijnlijk de kennisgeving van de administrator van dit forum gemist, waarin hij u de bevoegdheid geeft om te bepalen wie mag posten en over wat... Linkt u eventjes naar dat bericht? Tot dan veroorloof ik me de vrijheid om mijn mening te uiten zoals het me goeddunkt. Als dat u niet bevalt, staat het u vrij mijn berichten te negeren.

Klopt. En dat willen wij ook u wijs maken. Hopelijk hebt u het nu ook door dat u ook niet goed bezig bent...

Raf 29 maart 2012 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6051598)
Klopt. En dat willen wij ook u wijs maken. Hopelijk hebt u het nu ook door dat u ook niet goed bezig bent...

Heb ik misschien ergens gesteld dat de topicstarter zijn mening niet mag uiten? Ik dacht het niet...

Voor de duidelijkheid en de overzichtelijkheid heeft de forumleiding dit forum onderverdeeld in verschillende subcategorieën met de expliciete vraag om onderwerpen in de juiste subcategorie op te starten. Het is ondertussen duidelijk dat dit onderwerp niets met binnenlandse politiek te maken heeft en dat het dus in de verkeerde subcategorie staat.

Nogmaals: als het u niet bevalt dat ik daar een opmerking over maak, staat het u vrij mijn berichten te negeren.

Raf 29 maart 2012 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fred uit Gent (Bericht 6051597)
Eén goed bewapende agent had die kerel kunnen uitschakelen voor hij die mevrouw een mes in haar hals plantte. Godallemachtig nog aan toe. :twisted:

Fred.

Dus toch in elke straat een politieagent? Een tot de tanden bewapende agent dan nog... Zegt het begrip "politiestaat" u iets?

:roll:

fox 29 maart 2012 09:00

Toch vreemd dat Raf zich geroepen voelt om in dit topic meerdere berichten te posten over de correctheid van de plaatsing als het om het bashen van een jonge vrouw gaat. Gaat het echter over het bashen van homo's, dan is het uiteraard wel politiek relevant aangezien hij zich daar niet geroepen voelt om forumridder te spelen

Raf 29 maart 2012 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6051635)
Toch vreemd dat Raf zich geroepen voelt om in dit topic meerdere berichten te posten over de correctheid van de plaatsing als het om het bashen van een jonge vrouw gaat. Gaat het echter over het bashen van homo's, dan is het uiteraard wel politiek relevant aangezien hij zich daar niet geroepen voelt om forumridder te spelen

U kan die bewering natuurlijk onderbouwen met concrete voorbeelden? Wij wachten vol ongeduld...

fox 29 maart 2012 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6051637)
U kan die bewering natuurlijk onderbouwen met concrete voorbeelden? Wij wachten vol ongeduld...

http://forum.politics.be/showthread....ght=gaybashing

Lang heeft u niet moeten wachten hé. Alé, doe maar weer je best om je hieruit te lullen.

Fred uit Gent 29 maart 2012 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6051630)
Dus toch in elke straat een politieagent? Een tot de tanden bewapende agent dan nog... Zegt het begrip "politiestaat" u iets?

:roll:

Vertel dat eens aan die arme vrouw Raf!
Die had wat graag een flink bewapende politieman gezien op dat moment hoor.
Ik wil ook niet naar een politiestaat maar zoals het nu is......

Stel dat er daar toevallig een politieagent had gestaan, en hij had geschoten op die messentrekker, dan werd de politieman aangeklaagd voor onnodig geweld. Zo gaat dat hier tegenwoordig. Dit kan zo niet verder.

Fred.

Raf 29 maart 2012 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6051642)
http://forum.politics.be/showthread....ght=gaybashing

Lang heeft u niet moeten wachten hé. Alé, doe maar weer je best om je hieruit te lullen.

Een petitie gericht aan de premier, de ministers-presidenten en de burgemeesters en u ziet daar niet de politieke relevantie van?

Raf 29 maart 2012 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fred uit Gent (Bericht 6051663)
Vertel dat eens aan die arme vrouw Raf!
Die had wat graag een flink bewapende politieman gezien op dat moment hoor.
Ik wil ook niet naar een politiestaat maar zoals het nu is......

Stel dat er daar toevallig een politieagent had gestaan, en hij had geschoten op die messentrekker, dan werd de politieman aangeklaagd voor onnodig geweld. Zo gaat dat hier tegenwoordig. Dit kan zo niet verder.

Fred.

Larie en apekool. Als er op die plaats op dat moment een politieagent had gestaan, had de messentrekker wel gewacht tot de vrouw in de volgende straat was, waar op dat moment toevallig geen politieagent stond.

Een politieagent in elke straat op elk moment van de dag is niet alleen praktisch en financieel niet haalbaar; het zou ook volstrekt idioot zijn. Er zijn immers nog tal van plaatsen waar vrouwen door gewapende idioten kunnen overvallen worden...

Amon_Re 29 maart 2012 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6051593)
Ik heb waarschijnlijk de kennisgeving van de administrator van dit forum gemist, waarin hij u de bevoegdheid geeft om te bepalen wie mag posten en over wat...

Pot, meet kettle.

Schelfie 29 maart 2012 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6051734)
Pot, meet kettle.

Nogal een hypocriet eigenlijk, hé...

Raf 29 maart 2012 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6051734)
Pot, meet kettle.

Voor u dezelfde vraag: heb ik misschien ergens gesteld dat de topicstarter niet over dit onderwerp mag posten? Neen dus.

Ik heb alleen gevraagd wat de link is met "binnenlandse politiek", wat per slot van rekening toch wel het onderwerp van deze subcategorie is. De topicstarter heeft geen link met binnenlandse politiek kunnen aangeven. Het topic staat derhalve niet in de juiste subcategorie van dit forum. Zoveel is duidelijk.

Raf 29 maart 2012 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6051746)
Nogal een hypocriet eigenlijk, hé...

Nee.

Bobke 29 maart 2012 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6050799)
Het slachtoffer is geen homo, dat is het probleem voor Raf. :roll:

Hoe weet ge dat, hebben die geen nonchalante manier van stappen ?

artisjok 29 maart 2012 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Today (Bericht 6050520)

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120328_093

De politie en het parket van Mechelen zijn op zoek naar een man (foto) die de dag voor Valentijn een jonge vrouw zwaar verwondde in het centrum van Mechelen.

Het slachtoffer was een 21-jarige vrouw die op maandagavond rond 20u15 op weg was naar een sportzaal in het centrum van Mechelen. Plots werd ze neergestoken door een onbekende man in de Blokstraat, een zijstraat van de Veemarkt. Het meisje had een gapende wonde in de hals en werd naar het ziekenhuis gebracht voor verzorging.

De verdachte persoon is een jongen van rond de 20 jaar, die ongeveer 1m70 groot is en donker haar heeft. Hij droeg een vest of een sweater met een kap boven een vest met een ritssluiting en kap, een donkere broek en donkere schoenen, vermoedelijk sneakers. De jongen had ook een nonchalante manier van stappen.

Als u deze man herkent, vraagt de politie om meteen te bellen naar het gratis nummer 0800/30.30.0 of een bericht te sturen naar [email protected]. Discretie wordt verzekerd. Indien deze man niets met de feiten te maken heeft, wordt hem gevraagd om dringend de politie te verwittigen.

Onduidelijke foto, helaas.

Wat is je punt? Wat is je aanzet tot discussie?

Today 29 maart 2012 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6051893)
Wat is je aanzet tot discussie?

De discussie loopt al 3 pagina's, dank je.

Wat is je schoenmaat?

Raf 29 maart 2012 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Today (Bericht 6051930)

Welke "discussie"?

giserke 29 maart 2012 12:59

Citaat:

Wat is je schoenmaat?

Neen neen, er zijn al 3 pagina's discussie over de discussie.

artisjok 29 maart 2012 12:59

Citaat:

Wat is je schoenmaat?

Een discussie over het juiste subforum, en of dat daar wel iets over mag gezegd worden; is dat het punt dat je wilde maken?

Today 29 maart 2012 13:05

4 pagina's.
Niet slecht voor een draad zonder aanzet tot discussie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be