Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Wordt er nog gemodereerd op dit forum? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169808)

Eigenzinnig 11 april 2012 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6074398)
+1

prachtige bijdrage alweer...zeer nuttige aanvullingen...:roll:

Ben je souffleur van beroep of zo ?

vlijmscherp 11 april 2012 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6074212)
Ik zou eerder denken dat het succes van jouw gedachtengoed op dit forum zienderogen achteruit gaat. Dat zal zo wel zijn reden hebben zeker?8-)

Het gedachtengoed van Raf komt grosso modo overeen met velen hier hoor maar hij, net zoals nog anderen, provoceert graag.

vlijmscherp 11 april 2012 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6074400)
Of het moet zijn dat die zo partijdig is dat haar acties bijna voorspelbaar zijn...een wagen waarvan alleen het linkerwiel 'goed' draait vliegt onverbiddelijk uit de bocht..

Ik heb nooit die indruk gehad, integendeel zelf, mijn indruk is dat de mods te hard hun best doen om onpartijdig te zijn.

Eigenzinnig 11 april 2012 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6074405)
Het gedachtengoed van Raf komt grosso modo overeen met velen hier hoor maar hij, net zoals nog anderen, provoceert graag.

En vind je dat kunnen, dat provocateurs beloond worden door hun 'slachtoffers' te bannen ?

vlijmscherp 11 april 2012 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6074412)
En vind je dat kunnen, dat provocateurs beloond worden door hun 'slachtoffers' te bannen ?

Als mensen zo dom zijn om nodeloos extreem overdreven te reageren op zoiets, is het maar normaal dat die mensen tijdelijk en eventueel permanent geband worden, ja. Dat is in de reële wereld ook hoor. Als ik tegen je zeg dat jij een idioot bent en jij schiet me dood, dan kan jij ook permanent uit de samenleving gehouden worden (in het gevang dus).

artisjok 11 april 2012 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6074412)

Sommigen zijn wel vré rap geprovoceerd.
Gewoon je eigen mening neerschrijven is al voldoende opdat ze zich geprovoceerd voelen.

SDX 11 april 2012 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6074442)
Gewoon je eigen mening neerschrijven is al voldoende opdat ze zich geprovoceerd voelen.

:lolabove:

Kijk wie 't zegt. :lol: :rofl:

Komt ge weer ruzie zoeken gij?

:rofl:

Alboreto 11 april 2012 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6074427)
Als mensen zo dom zijn om nodeloos extreem overdreven te reageren op zoiets, is het maar normaal dat die mensen tijdelijk en eventueel permanent geband worden, ja. Dat is in de reële wereld ook hoor. Als ik tegen je zeg dat jij een idioot bent en jij schiet me dood, dan kan jij ook permanent uit de samenleving gehouden worden (in het gevang dus).

Wijze woorden.

Eigenzinnig 11 april 2012 22:00

Citaat:

Ah bent u zo iemand die domme mensen een 'eigen schuld dikke bult' etiket geeft...

Provoceren staat trouwens ook heel duidelijk in het forumreglement vermeld als zijnde niet toegelaten..

Juridisch gezien is een provocatie een 'verzachtende' omstandigheid die zelfs aanleiding kan geven tot een vrijspraak..maar dit terzijde..8-)

Eigenzinnig 11 april 2012 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6074558)
Wijze woorden.

Wanner ga je eens vanachter je laffe negeerlijst en onder de rokken van artisjok uitkomen om eens in alle openheid uw argumenten naar waarde te laten schatten ?

Of weet je al dat je dan schaamteloos door de mand gat vallen ?

Eigenzinnig 11 april 2012 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6074465)

:jerry:

artisjok 12 april 2012 05:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6074465)

Wat is hier ruzie zoeken aan?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6074442)

Txiki 12 april 2012 08:00

Wordt het eens geen tijd dat gelle wat meer op café gaat enzo?

Eigenzinnig 12 april 2012 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6074947)
Wordt het eens geen tijd dat gelle wat meer op café gaat enzo?

Op café gaan ?
Ik ben pas part-time gaan werken om actiever te kunnen zijn op dit forum...:-)

trouwens alcohol is een h�*�*�*rddrug...8-)

guido 007 12 april 2012 08:38

Citaat:

En het slachtoffer? Wat is daar dan mee?

Eigenzinnig 12 april 2012 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 6074963)

Er bestaan nog geen virtuele 'doden'...men kan nog steeds geen personen 'doodschelden'...of virtuele moordaanslagen plegen op 'hoofddoekdragers'...:-D

Eigenlijk zou er moeten staan 'als ik je een idioot noem en jij noemt me een achterlijk varken dan kan je permanent uit de forumsamenleving gehouden worden'

Txiki 12 april 2012 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6074958)
Op café gaan ?
Ik ben pas part-time gaan werken om actiever te kunnen zijn op dit forum...:-)

trouwens alcohol is een h�*�*�*rddrug...8-)

:-D Ge kunt misschien nog mod worden... tenzij ge het al bent, natuurlijk. ;-)

vlijmscherp 12 april 2012 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 6074963)

welk slachtoffer? je bent toch geen slachtoffer als ik tegen jou zeg dat jouw mening idioot is?

ik wil gewoon zeggen dat er hier mensen véél te snel op hun teen getrapt zijn en achter elke hoek een extreem-linkse moderator zien die hun zo graag willen bannen. en dat is gewoon belachelijk, dat is niet zo.

Eigenzinnig 12 april 2012 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6075004)
:-D Ge kunt misschien nog mod worden... tenzij ge het al bent, natuurlijk. ;-)

dat zou het zijn..dan kon ik tenminste mezelf bannen wanneer IK dat wil!!:evil:

Eigenzinnig 12 april 2012 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6075044)
welk slachtoffer? je bent toch geen slachtoffer als ik tegen jou zeg dat jouw mening idioot is?

ik wil gewoon zeggen dat er hier mensen véél te snel op hun teen getrapt zijn en achter elke hoek een extreem-linkse moderator zien die hun zo graag willen bannen. en dat is gewoon belachelijk, dat is niet zo.

U weet dat omdat ?

Akira is altijd het stadswachttype geweest...iemand die niks kan relativeren, haar rol veel te ernstig neemt en vrijwel altijd direct sanctioneerde met de ergste straf..en ze is links..legt gij het verband dan maar eens uit..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be