![]() |
Citaat:
Ben je souffleur van beroep of zo ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon je eigen mening neerschrijven is al voldoende opdat ze zich geprovoceerd voelen. |
Citaat:
Kijk wie 't zegt. :lol: :rofl: Komt ge weer ruzie zoeken gij? :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Provoceren staat trouwens ook heel duidelijk in het forumreglement vermeld als zijnde niet toegelaten.. Juridisch gezien is een provocatie een 'verzachtende' omstandigheid die zelfs aanleiding kan geven tot een vrijspraak..maar dit terzijde..8-) |
Citaat:
Of weet je al dat je dan schaamteloos door de mand gat vallen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wordt het eens geen tijd dat gelle wat meer op café gaat enzo?
|
Citaat:
Ik ben pas part-time gaan werken om actiever te kunnen zijn op dit forum...:-) trouwens alcohol is een h�*�*�*rddrug...8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk zou er moeten staan 'als ik je een idioot noem en jij noemt me een achterlijk varken dan kan je permanent uit de forumsamenleving gehouden worden' |
Citaat:
|
Citaat:
ik wil gewoon zeggen dat er hier mensen véél te snel op hun teen getrapt zijn en achter elke hoek een extreem-linkse moderator zien die hun zo graag willen bannen. en dat is gewoon belachelijk, dat is niet zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Akira is altijd het stadswachttype geweest...iemand die niks kan relativeren, haar rol veel te ernstig neemt en vrijwel altijd direct sanctioneerde met de ergste straf..en ze is links..legt gij het verband dan maar eens uit.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be