![]() |
Ik heb laatst een dikke vette dt fout niet kunnen verbeteren omdat ik het te laat had gezien :-( :-)
En vandaag heb ik er één gevonden van iemand die mij (selectief) quote en van antwoord gaf. Ik dacht nog van ik stuur een pm maar door de aard van zijn post denk ik dat dat zelfs verkeerd gaat aankomen. En ik dacht nog van ik dacht nog zal ook wel geen correct Nederlands zijn. :-) Gelukkig kijkt mijn browser spelling na. Anders zou ik nogal dikwijls rode kaken krijgen. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vindT het wel belangreik dat er korrekt geschreven wort. Daarom dat ik er trots op ben dat ik fautloos kan schreiven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sori zene. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mersie! :D |
Citaat:
Zelfs dit is nog leesbaar: "Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel." http://wetenschapsquiz.punt.nl/index...&tbl_archief=1 Neit te veel van wkaker lggien, zou ik zggeen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Helopjik krgjit C2C geen hratnaaval van deze darad. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=hOSYiT2iG08 |
Convolueren... Semantiek, bitch.
Door jou heb ik daar gisteren wel 10 keer aan gedacht. Wat je natuurlijk bedoelde, was 'CONTAMINEREN' in die taalkundige context. Maar volgens mij is dat zelfs niet 100% standaardtaal, misschien een angli- of gallicisme ofzo, en wordt dat vooral in de zelfstandige vorm gebruikt (contaminatie dus) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vondt mijn convoluteren toch wel een hogere taalfout
|
Citaat:
Ceetweecee heefd geleik, het staad ier vol fauten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be