Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus
(Bericht 6122162)
EUROPA wenst verder import! ben recent naar het Europese parlement geweest, kreeg daar een uitgebreide rondleiding en de gids verklaarde doodleuk dat "jullie zullen het niet graag horen, maar EUROPA wil nog meer immigratie toelaten".
Blijkbaar hebben ze zelfs geen democratische meerderheid nodig om dat te beslissen... nu ja, ze hebben het voordien ook niet gevraagd dacht ik.
Ik verwees even naar de +50% werkloosheid bij Spaanse en Griekse jongeren, maar dat was dan weer ineens het probleem van de souveraine lidstaten. Had Europa niks mee te maken....
|
Ik raad alle Spaanse jongeren die ik ken, aan om sito presto naar BelZiek te vertrekken, met hun bewijs dat ze lang genoeg gewerkt hebben hier, maar geen levenslange dop krijgen, moet 't 'n klein kunstje zijn om ginder iemand te vinden die hen 1 dag inschrijft, daarna kunnen ze levenslang 'genieten' van de overschotten die er in Belz te rapen zijn!
Die kebabzaak in 't Hasseltse zal zeker geen Spanjaarden voor 1 dag willen tewerkstellen?
Of die ABVV'er in 't Houthalense, zou die hun papierekes niet willen vervalsen in orde maken?
Moet kunnen.
Alle gekheid op 'n stokje, maar ik hoop echt dat er massale oostbloklanden immigratie naar 't westen komt afgezakt, zal vonken geven. :P
|