roger verhiest |
29 juni 2012 11:41 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli
(Bericht 6192578)
Mijn favoriete karakter(s): 凌遲
Verder ben ik eigenlijk een heel erg minzaam man, de vriendelijkheid zelve, hulpvaardig en tegelijkertijd diep filosofisch en toch zeer spiritueel a-religieus. Een minder goede kant van me is dat ik veel te vergevingsgezind kan zijn, maar dankzij de inspiratie die ik put uit diverse filosofische werken, waaronder die van de 19e eeuwse Duitse filosoof Helmut von Kahlerkwatsch, die immers stelde: "Wer sich immer von hinten splinten lasst, bekommt ewige Weltschmerz und Drang nach Defäkation im Arsch", ben ik daaraan werkende.
Ronduit slechte kanten heb ik eigenlijk niet, of het zou moeten zijn dat de autochtone standvogels in het park, namelijk de lichtgekleurde eendjes altijd eerder en veel meer brood van me krijgen dan de zwarte exoten die er alleen maar in de zomer komen om te fourageren, de boel er enkel onderschijten, en weer gevlogen zijn zodra in de herfst de ruif is leeggevreten. Misschien moet ik me hierom maar eens bij het CGKR gaan melden zodat ze een zaak tegen me kunnen gaan aanspannen.
|
Trekvogels zijn er in alle kleuren en bovendien onontbeerlijk in deze Biosfeer I
|