![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben je een stadsmens of eerder niet?
|
Wat vind je van iemand als Alexander Borodin (groot Russisch chemicus en componist)?
Visual C++ of Visual Basic? Als je de beheerder van een commercieel televisiestation zou zijn, en je wil gecodeerd op een satteliet uitzenden, welke encryptie zou je dan gebruiken? Wat te doen met de koterieën in het Vlaamse landschap die nog asbesten daken hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nooit begonnen met het leren van computertalen. Geen idee. Ontmantelen en een beetje groen in de plaats laten groeien. |
Moest je 10000o euro krijgen zomaar, wat zou je ermee doen?
Moest je 1 wens mogen doen die gegarandeerd uitkomt, wat zou je wensen? |
Citaat:
Misschien nog wat opzijleggen voor een betere computer. De rest zou ik sparen/beleggen. Een leven bestaande uit lezen, schrijven en reizen. |
Ben jij een dierenliefhebber?
|
Citaat:
|
Je mening over Samson & Gert?
|
Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met welke dame uit de geschiedenis zou je graag een avondje uitgaan?
|
Citaat:
Ik kan eerlijk gezegd niet op zoveel historische vrouwen komen. :| |
Wat is je mening over fastfoodketens ?
|
Citaat:
(Ik verveel me nooit, en ik zou wel eens willen weten wat ik zou kunnen en moeten doen om zoiets voor ik er definitief het bijltje bij neerleg ook eens te hebben meegemaakt.) 2) Luister je af en toe, vaak of bijna altijd naar muziek? Zo ja, welk(e) genre(s)? Zo neen, waarom niet? 3) Spéél je muziek? Zo ja, welk(e) instrument(en)? Zo neen, zou je dat willen leren? Zo ja, welk(e) instrument(en)? Zo neen, waarom niet? 4) Wil je nog méér vragen? Zo ja, welke? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be