![]() |
Ik dacht dat Dexia het land in gevaar bracht?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan niet anders want hun economisch Orakel heet Danny Pieters. |
Citaat:
Meneer De Wever trouwens ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft u misschien een opleiding gevolgd bij Samson en Gert : "Ik moest bellen want de bel doet het niet" wordt daar ook elke keer herhaald. Het is dat of u heeft last van een neurose. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet BDW + NVA maar ook al de nieuwe stemmen die NVA zal halen over een goeie 3 maanden, als de zomer weer voorbij zal zijn. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Hij kan geen kant meer op; zonder zijn zelf-haat en falen te herkennen... dus hij blaast maar verder... |
Citaat:
Wegens echte Vlamingen kan ik u enkel bedanken, wegens gewogen en waardeloos bevonden, zoals de meeste FR politici/stemmers/burgers... doe vooral zo voort... |
Citaat:
Als Dexia, aka Belfuck, het land en vooral de Vlamingen niet in gevaar brengt dan mogen me met ons allen blij zijn - helaas zullen we wellicht in het colom van Spanje n Griekenland moet belanden vooraleer dat waar is... Blaas dus maar verder. |
Citaat:
|
De Wever is een bedreiging voor onze welvaart
Bon ik, geef toe dat indien men 'onze welvaart' interpreteert alzijnde die van de franstalige ueberparisitaire elite of een deel van de Kwaalse werklozen die eerder werkloosheidheid en de uitkeringen die eraan gepaard gaan verkiezen boven verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf....pff - Gallo-Hangmatiers... |
Citaat:
Maar een babyke is daar niet toe in staat hé... pfff |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlmijk steunt uw stelling enkel op een hoop fascophone diarhee hé - hoe kan een partij met plus ou moins trente pourcent des voix het land in zijn eentje stilleggen? Nee, Schorsfretters moeten beseffen dat de andere partijen dit georchestreerd hebben - in een belachelijke poging om de schuld bij BDW/NVA te leggen. Bontjes, kakkerlakjes, ca ne pak pas... lol |
Werken de pillen niet meer?
Dosis verhogen helpt soms. Lees wel eerst de bijsluiter, of raadpleeg een arts of apotheker. |
Citaat:
Heb jij daar persoonlijk nadeel van ondervonden ? Ik niet: de administratie draaide gewoon verder. :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be