![]() |
Citaat:
Allé vooruit, ik ga het je gemakkelijk maken : druk nog eens op het driehoekje. |
Citaat:
Het is me voldoende dat je gegarandeerd herboren wordt onder de nog lagere forumsoorten |
Waarom zou ik zelfmoord plegen?
Ik woon in een land waar primaire behoeftes te gul vervuld worden. Waar mijn intellect gestimuleerd word. Maar als "gedachtenoefening". Laat ons het er op houden dat "zelfmoordenaars" en "Los Alfaques" klein bier gaan zijn. |
Citaat:
|
moest ik zelfmoord willen plegen, dan spring ik voor de trein in de noord-zuid verbinding tijdens de spitsuren. Gigantisch veel vertragingen op het ganse belgische spoorwegnet zullen het gevolg zijn.
Trolling 'till the grave :lol: :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nietzsche begint actueel te worden. Nietzsche = leven >>>>>>>>>>>> dood |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Nietzsche was het existentialisme voor. hij voorspelde dat "geknoei". Hij stelde dat twijfel over het leven het best leidt tot zelfmoord en tragedie. Omdat het mooi is. Zelfmoord is in mijn ogen iets wat iedereen ontdekt in de puberale fase. |
Citaat:
|
Citaat:
Het kan wel een oprecht geloof zijn in verlichting van het leven van anderen. Dat bestaat, die redenering. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfmoord is dikwijls een bevrijdende greep naar die verloren gegane vrijheid. Met de in vetjes gezette tekst ben ik het eens. Maar dat is een potentialiteit en lang niet altijd een verzekerde werkelijkheid. Die terechte of onterechte verwachting is dus een balans en een evenwichtsoefening. Het hier en nu is helaa dikwijls te onverdraaglijk. |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Max_Weber_(socioloog) Puur met voetjes op de grond is simpel gezegd arbeidsethos het putten van geluk en zin in arbeid, maken, uitvinden, verwerken en zweet ... en! : bron van sociale vrede. |
Citaat:
Citaat:
Zo is er (ik kan geen echte bron geven, maar heb dit via contacten in academische kring) een waarschijnlijkheid dat psychotische types in de maatschappij van 100 jaar geleden gelukkiger waren dan nu, omdat er meer vorm van waan zat in de geldende norm. Anderzijds is het vinden van geluk in succes van anderen uit onze maatschappij aan het verdwijnen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be