![]() |
Citaat:
|
Citaat:
2. Schrijf producenten aan en eis een ISO norm op voor diervriendelijk geslacht vlees '(een paradox in feite) 3.Weet dat moslims in feite alles eten onder het motto "wat niet weet, niet deert" 4. Ga zeker niet in een uitheems restaurant eten 5. In West Europa is de meerderheid van de slagerijen nog altijd "traditioneel europees" een joodse of moslim slager vinden blijft eventjes zoeken ! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(gelukkig hebben ze hier in de Lidl de halal-kip niet meer in het aanbod zitten. Zal te duur geworden zijn met telkens al die speklapjes die men ertussen gooide) Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zowel de Gitschotellei, de Driekoningenstraat, Herentalsebaan zijn er overvloedig europese slagers te vinden & bij de discounters is er gewoonlijk ook een "Renmans" te vinden --- het bekendste slagersadres de Criée niet te vergeten ! Abdijstraat, Shopping center TIR, Linkeroever, Luchtbal, Bredabaan... overal zijn er gewone "Van Vlees en Bloed" slachthuizen.. Ik moet toegeven dat ik er in het zgn. beruchte Borgerokko en de Wijk Noord aan de trapkes nog niet met genoeg aandacht gekeken heb... Ik heb in geen geval een "gouden gids" nodig om conventioneel geslacht BBQ vlees te vinden hoor ! |
U spreekt over supermarktvlees.
Ik spreek over zelfstandige beenhouwers die geen halal-vlees verkopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel verkoop je wat je klanten willen, ofwel ga je in faling. tegen die wetmatigheid is geen enkel godsdienst of overtuiging opgewassen. |
Citaat:
ik ken echter zo uit mijn hoofd wel een stuk of vier halal beenhouwers. Het gaat erom dat Roger uit Borsbeek nog niet doorheeft hoezeer stukken Antwerpen geislamiseerd zijn. maar dat vindt hij helemaal niet erg. Ik ook niet. Ik pleit zelfs voor het besnijden van kleindochters van islamofielen. |
Citaat:
Maar dan moet men de wet aanpassen en mij ook het recht geven om niet-halal-producten te kunnen opeisen, en vb. mijn garagepoort volledig moslim-vrij te laten installeren. Zolang dit niet mag, zie ik niet in waarom halal-certificaten mogen worden uitgeschreven waarbij een deel van het personeel geselecteerd wordt in controlerende functies op basis van hun religieuze overtuiging. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Halal discrimineert: alles waar niet-moslims mee in aanraking komen is ONREIN. Kan je je voorstellen dat ik in een supermarkt het eten ga weigeren omdat een moslima caissière het eten voor mij ONREIN maakt? Identiek hetzelfde. En wie zal op het matje worden geroepen denk je? De volgeling van Mohammed of de volgeling van het Flyi!ng Spaghetti Monster? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Circe, als ik het goed begrijp klaag je dus omdat ze in Zeebrugge halal-producten apart gaan houden van de andere producten? :?
|
Citaat:
maar als een moslim MIJN spullen aanraakt worden die ook onrein. Dat mag ik toch zeggen hé Yusuf? Yusuf? yusuf? dat m�*g toch hé????? geen moslim in mijn zaak of alles wordt onrein? hé? hé? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be