![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Medelijden moet geen enkele crimineel van mij verwachten. Iedereen weet, voor hij/zij zich op dat pad begeeft wat hem te wachten staat. Dan heeft hij een vrije keus, kiest hij/zij verkeerd, moet hij/zij maar op de blaren zitten. Wat me wel geweldig stoort, is dat witte boord criminelen zo gemakkelijk hun straffen kunnen ontlopen en dat die straffen dan ook nog zo laag zijn. |
Citaat:
Ik vraag U gewoon naar een link, ik ben namelijk niet alwetend, en in dit geval U blijkbaar wel, maar ik geef U terzelfdertijd een link naar een WET over de rechten van gevangen in België.... Nu komt U af met 'Europese rechten van de gevangenen naast zich neerlegt'.... Toch niet helemaal hetzelfde, niet ? Verwijst U soms hiernaar ? http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...evangene.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de VN-rapporten stellen dat de gevangenen in Belgie mensonwaardig behandeld worden, denk je dan dat de VN een bende leugenaars zijn? Dat die bijeen komen om Belgie wat te kloten ofzo? |
Citaat:
Waarom laat je de rest van mijn standpunt weg? Daar staat duidelijk wat mijn opinie is en voor mij, maak ik geen onderscheid over wat criminaliteit is. Ik spreek niet enkel over geweldmisdrijven. Dat banken ons nu opgezadeld hebben met een miljarden schuld is een van de zwaarste misdrijven, omdat ze alleen al in België, de ganse bevolking bestolen hebben en die mogen van jou vrij uit gaan, omdat het zogezegd geen geweldmisdrijf is? |
Citaat:
|
Citaat:
Clottemans kreeg een tijd geleden dertig jaar cel zonder enig bewijs, is dat niet zwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat Clottemans betreft staat daar volledig los van. Dat haar veroordeling zonder bewijs mogelijk was is op zich al een perversie van justitie. |
Citaat:
Rechters en advocaten, moeten toch zorgen dat ze werk houden. Dat bereik je niet met zware straffen. |
Citaat:
Stel dat ik morgen via fraude een groep mensen voor enkele miljoenen oplicht. Hoe lang ga ik zitten denk je? Enough said. |
Citaat:
We moeten ons toch enigszins voegen naar de realiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be