![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet één ding héél zeker.
Net zoals in 2004 ga ik mij de zondag 14 oktober met mijn kameraden lekker in ijn salon vlijen met een cavake op tien en een berg tortilla's....dat gaat genieten worden...ik hoop dat De Wael, Verhofstadt, Vanderlanotte, De Croo, Termont, Janssens en het obligate Belgicistische gespuis vroeg naar de studio's komen....genieten... |
Citaat:
maw, is het beleid van Di Rupo het beste wat mogelijk was, dit voor zowel de Vlaamse als de Waalse economie? zijn alle maatregelen die getroffen zijn perfect voor zowel de Vlaamse als de Waalse economie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef mij toch maar een Champagne Gosset met lichtjes gegrilde oesters en vleugje Vivaldi op de achtergrond.....;-) |
Citaat:
Koop dat zelf hé man. Voor mij, ambtenaarke met pensioen, is echte champan enkel voor de viering van de onafhankelijkheid van Vlaanderen. . |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch goed van mij mogen ze nog harder nva bashen, hoe meer gebash hoe meer kiezers hun ogen open gaan en over lopen naar nva.:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even de recuperatie van zijn grootvader door Petrik van Teungere kaderen in de juiste context. Hieruit leren we hoe vals hij is.
Een buur van Arthur Vanderpoorten getuigt: http://blog.seniorennet.be/luis_in_d....php?ID=890871 |
Citaat:
|
Dju, De Wever begint al agressief te worden.
Titel voor morgen in de tijd: De Wever slaat terug. En nu? |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen, jammer dat met in de huidige Belgische context niet snapt dat wanneer iedereen voor zijn eigen deur veegt de hele straat proper is. Voorbeeldje? Vlaamse begroting: in evenwicht, Brusselse begroting: tekort, Waalse begroting: tekort ... totaal: tekort! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be