Salvadorii |
17 juli 2012 01:39 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V
(Bericht 6224730)
Conclusie: Jurgen Ceder zegt wat die moet zeggen om de publieke opinie te sussen en zijn plaats bij N-VA veilig te stellen.
|
Misschien, maar een Fidelist dot dat nooit :roll:
Citaat:
Oprechtheid kan je uit zijn woorden niet afleiden, noch heeft hij een standpunt ingenomen tegen concrete standpunten van het Vlaams Belang.
|
Buiten het feit dat Fidel nog erger is dan FDW, geef is een voorbeeld...
Citaat:
En dan blijft het feit dat er echte Vlaams Belang militanten zijn –die Vlaams Belang blijven stemmen– die een lidkaart kopen om de partij van binnenuit om te vormen naar hun idealen.
|
Ja, er mag maar één partij zij hé.:roll:
En, nu ik geef u de voordeel van mijn erg grote twijfels en denk dat geboelt dat er een vijfde colom is binnen de N-VA... awel jochie, die vijfde colom zal het nooit halen - van Boduo tot Vickingen als mezelf, van BDW tot Bracke tot Bourgeois, Ben Laden en Brepoels - de noordeflankisten en zuiderflankisten; wij zullen dat niet pikken.
Nu goed, ik begrijp wel dat Belgicisten geloven dat een kleine minderheid de principes en doelstellingen van een partij kunnen kapen - zo zitten hun partijen ook in elkaar, zoals ze meermaals bewezen hebben. Maar zo zijn wij niet. Wij hebben door waarom jullie partijen rot zijn, en wij zullen een oplossing bieden, niet een herhaling van het verleden met een andere etiket.
|