![]() |
interesting.
:silly: :jerry: :eggface: |
Citaat:
Te vermijden onderwerpen: * Immigratie, integratie en de vermeende gevaren van de Islam. * De kwestie Israël. Normaal gesproken zou je dan wel in je nopjes moeten zijn. Geen bashen meer op de islam en je kan zelfs het schelden misschien laten. Maar ja we hebben natuurlijk vergeten dat je dan je plicht niet kan doen, nl. het verspreiden van de islam. Spijtig dat die mensen U zullen moeten missen. |
Citaat:
Uw Koninklijke meervoudsvorm "we" klinkt wel héél voornaam.... |
Ik zou zo'n subforum niet toelaten als ik de beheerder was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is al zielig genoeg dat er "clanoorlogen" zijn. Een apart subforum onder leiding van mr. Noël zou alleen maar leiden tot verdere polarisatie.
Pontifex zou zich wat meer als Stalin moeten gedragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je beseft trouwens toch ook dat je met je regels dezelfde fout maakt als de huidige moderatie?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ver- splintering En elke splinter beschermd door een bijkomend reglement en mod En een toegangspas. |
Citaat:
Welke splinter is mijn splinter trouwens? Восход-1, Marxmannetje, Vaandeldrager, Lunokhod en Nietzsche. Waar staan wij dan voor? Welke ideologie verbindt ons? |
Citaat:
Ik zie het forum liever zo open mogelijk blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Het forumreglement zou veel duidelijker moeten zijn. Verstoring van het debat buiten koetjes en kalfjes zou na 3 waarschuwingen gestraft moeten worden met een ban. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be