![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in feite is het zielig hoor.
2 mensen, toevallig hier 2 autochtonen, kloppen 2 andere mannen ineen en toch vinden er sommigen hier dit een aanleiding om schuimbekkend achter hun toetsenbord hun haat tov de islam en moslims te spuien. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Maar, ik was inderdaad verkeerd. M'n oprechte excuses aan de moslims op het forum die weeral geviseerd worden door mij, de draad mag inderdaad gesloten worden als dat nodig blijkt. |
Citaat:
Ik hoorde ook op de radio dat Turtelboom een wetsvoorstel zal indienen om de straffen voor dergelijk schorremorrie drastisch te verhogen van twee jaar naar twintig jaar. De twee betrokken smeerlapjes zullen daar natuurlijk wel aan ontsnappen. Ik hoop in ieder geval dat ze binnen de huidige wetgeving twee jaar effectief zullen krijgen en dat ze de twee jaar in de nor (liefst de minst comfortabele) volledig zullen moeten uitzitten. Homofilie vecht op alle vlakken met mijn persoonlijke gevoelens en overtuiging. Maar toch moet de samenleving die mensen beschermen tegen achterlijke bastaards zoals de lieverdjes Kevin en Dimitri. Als we daar niet keihard tegen optreden zullen dergelijke helse scenes nog opduiken. Geweld tegen homo's moet absoluut voorkomen worden. Om die reden vind ik dat er ook best wat meer aandacht wordt besteed aan de zogenaamd "goed bedoelde" grapjes. Want er ligt een niet zo duidelijk afgebakende grens tussen dat soort misplaatste humor en verbale kritiek, wat soms leidt tot verbaal geweld en uiteindelijk fysiek geweld. |
Citaat:
40-50% is buitenlander plus de belgische allochtonen, dat zal een goeie gok zijn vrees ik. |
Citaat:
(Leviticus 20,13) : 'En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden.' En de kans zit er dik in dat, vooraleer ze ter dood werden gebracht, deze homo's in het Oude Israel het een en het ander dienden te ondergaan. |
Citaat:
Deze ‘moslim’ gemeenschap is hier in het geniep alles aan het overnemen: zelfs onze eigen gevangenissen hebben ze al ingepalmd. Een echte plaag! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zijn verkrachting een gevolg van discriminatie op basis van sexe? of "gewoon verkrachting met "niemeerdoenmijnheer" als gevolg? |
De topicstarter en zijn racisme: FAIL
|
Citaat:
Blij te lezen dat we van een gezinsruzie toch al geëvolueerd zijn naar een gezinsdrama... Van waar het woord "gezin" komt is mij ook een raadsel of beschouw jij je ex-partners als deel van het gezin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Misschien kan je bovendien nog even verder nadenken en de verhouding vreemdeling/belg even doortrekken naar de "belgen" in de gevangenissen, dan kom je met alle gemak op weer eens 50/50 (bipatride belgen / belgen) en DUS 75% van de gevangenen van allochtoonse afkomst. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be