![]() |
Om mijn goede wil te tonen:
"Ik, Another Jack vindt het niet kunnen dat een minister boven de wet ageert" "Ik herhaal; niet!" |
Citaat:
Ik vraag u - en ook haar - om op de OP te antwoorden, of ten minste on topic... kunde gij dat - ik ben zeker van wel - als ge weigert ga dan ergens anders posten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat scheelt er met jou??? |
Ik 3x vragen, maar gij 0 argumenten. Gebrek aan argumenten of verstand Jacky?
|
Citaat:
Fijn om te weten dat meermaals offtopic gaan niet mag, dan kunnen de moderator's wat sneller ingrijpen als jij mijn berichten citeert. |
Citaat:
Maar dit is een politiek forum - en indien ge hier geen argumenten komt voorleggen, indien ge enkel komt pesten, dan hebt ge hier geen zaken, dan hoort ge hier niet. Het feit dat ge niet begrijpt dat iemand argumenten wilt horen waarom hij gelijk of ongelijk zou hebben, dat zegt genoeg. In het leger zijn 'Yes men' misschien nuttig - hoewel ik dat betwijfel - maar hier niet - of het mijn 'yes-men' zijn of die van een andere kamp. Eikels kunnen van nut zijn - maar mensen zonder argumenten niet. |
Citaat:
Maar toch even melden dat suqar helemaal niet boos is. Suqar ligt in een deuk om een Vlaams nationalist die zijn taal niet beheerst. En ik als allochtone 'geitenkop' waarvan het NL haar moedertaal niet is moet salvadorii komen verbeteren. In zijn plaats zou ik door de grond zakken van schaamte. Er resteert niets meer dan te zanikken over boefers en gemene moslima's wanneer de uniefjongen met de bek vol tanden staat. |
Misschien toevoeging een kleine toevoeging:
"Ik, Another Jack vindt het niet kunnen dat een minister boven de wet ageert" En nu komt het: "Alleen is het niet aan de Hooggeleerde Salvadorii om uit te maken indien dit ook effectief het geval is" |
Trouwens, terug ontopic. Wat was nu weer precies de vraag?
|
Citaat:
|
Citaat:
Oei, nu ga je wat meemaken... :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Sugar en Jacky durven dus helemaal niet ingaan op de topic...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg 4x neen en nu kom je zeggen dat ik "ja" heb geantwoord?? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be