Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Mogen ministers boven de wet ageren? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173857)

Another Jack 20 juli 2012 14:02

Om mijn goede wil te tonen:

"Ik, Another Jack vindt het niet kunnen dat een minister boven de wet ageert"

"Ik herhaal; niet!"

Salvadorii 20 juli 2012 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6232253)
En nu is Salvadorii boos op mij omdat ik en suqar hem op zijn fouten en zijn slordige Nederlands wezen en daarna begon hij over de Koran en toen was suqar dan weer boos, en dan begon hij over die Duitser die steeds voor mij loopt en altijd gemene dingen tegen mij zegt...:cry:

Ik spreek Vlaams, en wat gij en sugar denken over mijn taal zal me worst wezen. Jullie hebben al veel gezegt hier - gewoon niks over de OP - wilt ge echt zo doordoen?

Ik vraag u - en ook haar - om op de OP te antwoorden, of ten minste on topic... kunde gij dat - ik ben zeker van wel - als ge weigert ga dan ergens anders posten.

Salvadorii 20 juli 2012 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6232272)
Om mijn goede wil te tonen:

"Ik herhaal; niet!"

Dat is uw bijdrage?

Salvadorii 20 juli 2012 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6232266)
Sorry vriend, maar gij stelt mij 2x dezelfde vraag en ik antwoord.
Wat wilt ge nog meer, dat ik het zing?

Nee, ik verwacht argumenten, maar dat gaat boven pesten en gezever over bijzaken dus ik vrees dat dat buiten uw kunnen gaat.

Another Jack 20 juli 2012 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6232275)
Dat is uw bijdrage?

3x dezelfde ondertussen.

Another Jack 20 juli 2012 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6232278)
Nee, ik verwacht argumenten, maar dat gaat boven pesten en gezever over bijzaken dus ik vrees dat dat buiten uw kunnen gaat.

Zelfs als iemand het met u eens is wil jij overtuigd worden?
Wat scheelt er met jou???

Salvadorii 20 juli 2012 14:09

Ik 3x vragen, maar gij 0 argumenten. Gebrek aan argumenten of verstand Jacky?

suqar_7loe 20 juli 2012 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6232216)
Ge beseft dat meermals offtopic posten niet mag hé? Of vindt ge echt dat ge een punt gescoord hebt omdat ik een spatie gemist heb, of dat aan mijn toetsenborst ligt of niet?

Ik heb inderdaad een toetsenborst...:-D

De schaamte voorbij. En dat zegt iemand die constant in elke discussie uithaalt naar mij, mijn koran en mijn profeet.

Fijn om te weten dat meermaals offtopic gaan niet mag, dan kunnen de moderator's wat sneller ingrijpen als jij mijn berichten citeert.

Salvadorii 20 juli 2012 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6232285)
Zelfs als iemand het met u eens is wil jij overtuigd worden?
Wat scheelt er met jou???

Wellicht veel, of het meer of minder is dan wat r met u scheelt, wie weet.

Maar dit is een politiek forum - en indien ge hier geen argumenten komt voorleggen, indien ge enkel komt pesten, dan hebt ge hier geen zaken, dan hoort ge hier niet.

Het feit dat ge niet begrijpt dat iemand argumenten wilt horen waarom hij gelijk of ongelijk zou hebben, dat zegt genoeg. In het leger zijn 'Yes men' misschien nuttig - hoewel ik dat betwijfel - maar hier niet - of het mijn 'yes-men' zijn of die van een andere kamp. Eikels kunnen van nut zijn - maar mensen zonder argumenten niet.

suqar_7loe 20 juli 2012 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6232253)
En nu is Salvadorii boos op mij omdat ik en suqar hem op zijn fouten en zijn slordige Nederlands wezen en daarna begon hij over de Koran en toen was suqar dan weer boos, en dan begon hij over die Duitser die steeds voor mij loopt en altijd gemene dingen tegen mij zegt...:cry:

Een mooie beschrijving van een standaarddiscussie tussen salvadorii en de stoute boefer en stoute moslima.

Maar toch even melden dat suqar helemaal niet boos is. Suqar ligt in een deuk om een Vlaams nationalist die zijn taal niet beheerst. En ik als allochtone 'geitenkop' waarvan het NL haar moedertaal niet is moet salvadorii komen verbeteren. In zijn plaats zou ik door de grond zakken van schaamte. Er resteert niets meer dan te zanikken over boefers en gemene moslima's wanneer de uniefjongen met de bek vol tanden staat.

Another Jack 20 juli 2012 14:17

Misschien toevoeging een kleine toevoeging:

En nu komt het:

"Alleen is het niet aan de Hooggeleerde Salvadorii om uit te maken indien dit ook effectief het geval is"

suqar_7loe 20 juli 2012 14:18

Trouwens, terug ontopic. Wat was nu weer precies de vraag?

Another Jack 20 juli 2012 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6232297)
Een mooie beschrijving van een standaarddiscussie tussen salvadorii en de stoute boefer en stoute moslima.

Maar toch even melden dat suqar helemaal niet boos is. Suqar ligt in een deuk om een Vlaams nationalist die zijn taal niet beheerst. En ik als allochtone 'geitenkop' waarvan het NL haar moedertaal niet is moet salvadorii komen verbeteren. In zijn plaats zou ik door de grond zakken van schaamte. Er resteert niets meer dan te zanikken over boefers en gemene moslima's wanneer de uniefjongen met de bek vol tanden staat.

Je voelt hem zo door het scherm heen briesen, hè?

Another Jack 20 juli 2012 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6232299)
Trouwens, terug ontopic. Wat was nu weer precies de vraag?

:rofl:

Oei, nu ga je wat meemaken...
:cry:

Another Jack 20 juli 2012 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6232296)
Wellicht veel, of het meer of minder is dan wat r met u scheelt, wie weet.

Maar dit is een politiek forum - en indien ge hier geen argumenten komt voorleggen, indien ge enkel komt pesten, dan hebt ge hier geen zaken, dan hoort ge hier niet.

Het feit dat ge niet begrijpt dat iemand argumenten wilt horen waarom hij gelijk of ongelijk zou hebben, dat zegt genoeg. In het leger zijn 'Yes men' misschien nuttig - hoewel ik dat betwijfel - maar hier niet - of het mijn 'yes-men' zijn of die van een andere kamp. Eikels kunnen van nut zijn - maar mensen zonder argumenten niet.

Ik ben meer van "Yes-mam!" type, vooral wanneer ik na een tijdje van huis ben weggeweest en mijn vrouwtje terugzie.

Salvadorii 20 juli 2012 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6232290)
De schaamte voorbij. En dat zegt iemand die constant in elke discussie uithaalt naar mij, mijn koran en mijn profeet.

Ten eerste bedoelt ge uw nep-profeet, en ten tweede - sinds ge die nonsens over mohammed in uw avatar wegliet stopte dat. Als ge die loser in uw avatar hebt is het legitiem dat ik u daarover aanspreek. Maar geef mij een voorbeeld waar ik zoals Jacky 8 posts en meer over bullshit praat zonder één enkele keer op de OP in te gaan. Bon hij heeft zichzelf ingedekt door een paar keer ongemeend ja te zeggen.

Citaat:

Fijn om te weten dat meermaals offtopic gaan niet mag dan kunnen de moderator's wat sneller ingrijpen als jij mijn berichten citeert.
Ik hou me aan de regels - maar ze zijn mijn regels niet hé.

Salvadorii 20 juli 2012 14:26

Sugar en Jacky durven dus helemaal niet ingaan op de topic...

suqar_7loe 20 juli 2012 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6232312)
Ten eerste bedoelt ge uw nep-profeet, en ten tweede - sinds ge die nonsens over mohammed in uw avatar wegliet stopte dat. Als ge die loser in uw avatar hebt is het legitiem dat ik u daarover aanspreek. Maar geef mij een voorbeeld waar ik zoals Jacky 8 posts en meer over bullshit praat zonder één enkele keer op de OP in te gaan. Bon hij heeft zichzelf ingedekt door een paar keer ongemeend ja te zeggen.

Hetgeen ge hier beweert zijn leugens! Ik kan me goed herinneren dat u mij de laatste keer dat ik nog eens online was hebt uitgescholden, alleen omwille van het feit dat ik me openlijk uitgeef als moslima. Zelfs in deze draad begon u weer te trollen en uit te halen naar mijn koran. U mag me gerust haten hoor, maar wees op zn minst eerlijk door dat toe te geven.

Another Jack 20 juli 2012 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6232312)

Ja, maar nu geloof ik iets...
Ik zeg 4x neen en nu kom je zeggen dat ik "ja" heb geantwoord??

suqar_7loe 20 juli 2012 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6232315)
Sugar en Jacky durven dus helemaal niet ingaan op de topic...

Ik heb u hierboven al gevraagd wat jouw vraag precies is. Ik wil wel ingaan op je draad en ik twijfel er niet aan dat Jack hetzelfde wilt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be