![]() |
Citaat:
Maar inderdaad, Polle legde weliswaar de eed af op 21 juli 1831 en dat is hetgeen herdacht wordt, maar die cirkusvertoning is uiteraard van geen tel. Belangrijker is natuurlijk de Luiks-Franse militaire putsch van van 1830 en dat bedoelde ik weldegelijk met dramatische en rampzalige feiten. ;-) |
Citaat:
...gewoon een korte, krachtige militaire putsch, naar aloude Belgische traditie...(1790, 1830.) :lol: |
Citaat:
|
80% separatist.
|
Citaat:
|
54 % unionist.
|
Citaat:
|
63% unionist.
|
Test is echt belachelijk. Lijkt wel gemaakt door een 14-jarige die met Flash leert werken. Het is van hetzelfde niveau als het VRT Nieuws zo'n drietal jaar geleden 'welke politicus zou je graag willen deleten?'
|
Citaat:
Ze leren kinderen dat hun (voor-)ouders hebben gestreden voor hun land en daarom ook offers hebben gebracht. Op zich is dat geen oneervolle houding om aan uw nageslacht of komende generaties te leren. |
Citaat:
|
Ik heb de test niet gedaan (puur tijdverlies). Ik ben altijd al 100% unitarist geweest en zal dat altijd blijven. Flaminganten zijn dat vreemd genoeg ook, ook al weten ze het zelf niet. :lol:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=168047 |
Citaat:
|
Citaat:
Dat volkliederen echter de mensen vandaag de dag korter bij mekaar brengen, dat gelooft u toch zelf niet. |
Citaat:
|
52% separatist. Kijk eens aan, ik ga de clowns van de BUB nog gelijk moeten geven.
|
Vrij belachelijke test.
65% unionist. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be