Supe®Staaf |
22 juli 2012 20:14 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii
(Bericht 6235355)
Zelfs moest die leugen waar zijn dan is dat des te meer een schande. Men draagt een man een warm hart toe, die ondanks alle materiele voordelen die men ook kan bedenken minstens één van zijn kinderen verloochent? Kots.
|
Tsja, als je breeddenkend bent, dan sta je sowiso positiever tegenover brave mensen die geen al te grove misdaden plegen.
Citaat:
Men vindt het goed dat iemand die toevallig uit de juiste foef kwam staatshoofd is? Om vervolgens de grondwet aan zijn laars te lappen.
|
Ik verwijs altijd naar Zwitserland als na te streven demokratisch ideaal, en zelfs dat slaan zoveel mensen hier af.
Ik leg me dus neer bij de huidige toestand, verre van ideaal, maar ik maak er het beste van en haal er uit wat er in zit.
Citaat:
Nee, mensen zoals gij, gij verdedigt zulke mensen enkel omdat het jullie goed uitkomt. Uit egoisme en zelfbelang - uit een wanhopig impuls om uw gelijk te halen. Als Albert koning van Nepal of Brunei of Swaziland zou zijn zouden jullie hem nooit verdedigen£.
|
Dat klopt.
ik geef dat zonder moeite toe.
Citaat:
Maar Belgicisten lijden aan 'the ends justify the means' ziekte en het blijkt terminaal te zijn.
|
jaja, dat liedje horen we al 50 jaar...:roll:
Citaat:
Oh ik twijfel er niet aan dat er oprechte gevallen van stockholm syndroom, huisnegerijj en pippos die hun coloniale meesters geloven. Maar het blijft waar dat ze fout zijn.
|
Fout?
Ik moet geen negerjobke in het buitenland aannemen om hier een welgestelde burger te zijn.
En ik geef toe: alles kan beter, maar hoe of waar?
Dat zijn moeilijk beantwoorde vragen...
|