![]() |
Citaat:
Maar grosso modo moet ik van Marokkanen eigenlijk niks weten. En dat is de enige bevolkingsgroep waar ik dat nare gevoel bij heb. Het lijkt me aan hun karakter, instelling enz te liggen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat Marokkanen betreft: ik vind het moeilijk om over hen als een monolithisch blok te spreken. Marokko heeft zo'n rijkdom aan talen, mentaliteiten en culturen. Iemand uit Nador is zo anders dan iemand uit Casablanca, en die is dan weer zeer verschillend van iemand uit Agadir. |
Citaat:
Als dat zo zou zijn... Maar dat dat is zoiets als een katholiek opgevoede noordafrikaanse ex-atheistische moslim zaakvoerder met vlaams gezinde ouders, of een vierkante cirkel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En anders bent U een krijger van goddelijke kwaliteiten, want ik moet eerlijk toegeven, als "westers opgeleide middeleeuwse knokker" kan ik op mijn eentje weinig uitrichten tegen een aggressief groepje muzelse hyena's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U hebt het verkeerd begrepen, daar niet van. "Een oorlog is best gewonnen zonder levens te verspillen" is een betere invalshoek. En neen, da's geen Sun Tsu uitspraak. |
Citaat:
Een goed mes, pepperspray,... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar vroeg of laat ga ik mijn werkplaats toch eens inzetten voor "personal re-defence" Ik begin het zo stilaan sterk beu te worden. En neen, Breivik is geen inspiratie. Eerder Vlad de Spieser. |
Citaat:
|
Citaat:
En wat gaat U daar nu aan doen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be