Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Moslims gooien postbeambten naar beneden uit hoog gebouw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175095)

Восход-1 15 augustus 2012 13:01

Grappig, dat de simpele breinen van de Atlantisten niet van staat zijn om te bevatten dat de VS wel eens moslimterreur kunnen steunen.

En dan toont men het hen zwart op wit, maar ze blijven ontkennen!

Nierika 15 augustus 2012 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6280715)
Je beschouwt mij dus als vooringenomen omdat ik de misdaden van deze terroristen afkeur? Je steunt dus de "totaal objectieve" houding van de Amerikaanse en Europese regeringen die deze terroristen vrijheidsstrijders noemen en die het Syrische leger, dat deze terroristen bestrijdt, diaboliseren?

Interessante vraag.

Kunnen we het opkomen van extremistische stromingen binnen de islam nog langer los zien van de steun van Europa en de VS?

We weten al langer dat ze financieel gesteund worden door de Saoedi's, die door de VS uit de wind worden gezet vanwege economische belangen, we moeten nu ook constateren dat ze bewapend worden door de VS, Europa en hun Arabische discipelen, en we zien ook dat de propagandamachine van het westen hen ophemelt als vrijheidsstrijders, en Assad demoniseert.

De regimepers draagt graag bij aan dat idee door systematisch beelden te tonen van bloedbaden die zouden aangericht zijn door Assad-getrouwen, waar van de bewijzen overigens flinterdun zijn, maar zal nooit beelden tonen zoals de beelden die in de eerste post van dit topic te zien zijn.

Mochten het westen en hun Arabische beschermelingen nu eens iedere Syriër een vrije internetverbinding cadeau gedaan hebben, ipv iedere binnenlandse opstandeling en iedere buitenlandse jihadist een machinegeweer, zouden we dan ook mensen van postgebouwen naar beneden zien gegooid worden?

Zou Libië, welvarendste en meest geletterde land van Afrika dan indertijd terug naar het stenen tijdperk zijn gebombardeerd?

Kodo Kodo 15 augustus 2012 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6280742)
Grappig, dat de simpele breinen van de Atlantisten niet van staat zijn om te bevatten dat de VS wel eens moslimterreur kunnen steunen.

En dan toont men het hen zwart op wit, maar ze blijven ontkennen!

Inderdaad, Vaschod of Voschad; de VS-machthebbers kunnen mohammedanen vaak beter gebruiken dan joden. Bijvoorbeeld voor een 9/11-tje.

DeProf_eet 15 augustus 2012 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6280760)
We weten al langer dat ze financieel gesteund worden door de Saoedi's, die door de VS uit de wind worden gezet vanwege economische belangen, we moeten nu ook constateren dat ze bewapend worden door de VS, Europa en hun Arabische discipelen, en we zien ook dat de propagandamachine van het westen hen ophemelt als vrijheidsstrijders, en Assad demoniseert.

De regimepers draagt graag bij aan dat idee door systematisch beelden te tonen van bloedbaden die zouden aangericht zijn door Assad-getrouwen, waar van de bewijzen overigens flinterdun zijn, maar zal nooit beelden tonen zoals de beelden die in de eerste post van dit topic te zien zijn.

Mochten het westen en hun Arabische beschermelingen nu eens iedere Syriër een vrije internetverbinding cadeau gedaan hebben, ipv iedere binnenlandse opstandeling en iedere buitenlandse jihadist een machinegeweer, zouden we dan ook mensen van postgebouwen naar beneden zien gegooid worden?

Zou Libië, welvarendste en meest geletterde land van Afrika dan indertijd terug naar het stenen tijdperk zijn gebombardeerd?

2

DeProf_eet 15 augustus 2012 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6279824)
Maar 't is wel de zoveelste slachtpartij door zo'n meute alla-roepende wilden. Dat lijkt wel als een rode draad door heel de islam te lopen zo'n vertoningen.

Inderdaad, altijd hetzelfde met dat uitschot, alsof dat die verschillende soorten Allah's aanbidden. Het is altijd van Allah akbar of zoiets. Zou die ene Allah dan iets groter dan de andere zijn ?

Aligator 15 augustus 2012 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6279051)
De financiering, de logisitieke steun, de ideologische omkadering, de kennis van alle jihadi's wereldwijd komt uit Saoedi-Arabië & de Golfstaten, die altijd pionnen zijn geweest van het Britse en later Amerikaanse imperialisme. Zij worden met graagte ingezet om de periferie van Rusland en China te destabiliseren, maar de meeste moslims in die landen zijn gewoon trouw aan hun regering, hoor.

Ja we hebben dat gezien in Lybië, Egypte en Tunis, hoe trouw ze aan hun regering waren...Niet dat ze het nu beter hebben hoor, integendeel. Nu hebben ze de haatbaarden om de lakens uit te delen. Big deal...

Raven 16 augustus 2012 18:42

Door te blijven werken in dat gebouw, maken die ambtenaren zich immers soldaten van Assad... en in oorlog doden nu eenmaal soldaten van de ene kant, soldaten van de andere.

Tamam 16 augustus 2012 21:48

Wat een beestachtige praktijken alweer...

Assad is een halve despoot, maar wat de rebellen van Syrie willen maken is een dictatuur.. Het is moeilijk, maar hier kies ik toch voor het minste kwaad (wat niet wil zeggen dat ik achter Assad sta).

Nietzsche 16 augustus 2012 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6282964)

Assad is een halve despoot, maar wat de rebellen van Syrie willen maken is een dictatuur.. Het is moeilijk, maar hier kies ik toch voor het minste kwaad (wat niet wil zeggen dat ik achter Assad sta).

Als buitenbeentje achter iemand gaan staan die zich in zulke situaties begeven. Is sowieso vrij triest.

Je hebt bepaalde feiten, en daar moet je het mee doen. Maar echt achter iemand gaan staan, en dat dan gaan melden op een forum. Dat is echt sneu.

Savatage 16 augustus 2012 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6282984)
Als buitenbeentje achter iemand gaan staan die zich in zulke situaties begeven. Is sowieso vrij triest.

Je hebt bepaalde feiten, en daar moet je het mee doen. Maar echt achter iemand gaan staan, en dat dan gaan melden op een forum. Dat is echt sneu.

Langs die posts van jou is het verre van sneu.

Piero 16 augustus 2012 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 6282683)
Door te blijven werken in dat gebouw, maken die ambtenaren zich immers soldaten van Assad... en in oorlog doden nu eenmaal soldaten van de ene kant, soldaten van de andere.

Je kletst zoals gewoonlijk uit je nek. Het doel van een oorlog is niet het doden van de tegenstanders. Dat is een middel. En het doden van gevangenen is een oorlogsmisdaad.

Dit is geen oorlog, het is een burgeroorlog met hier en daar grote groepen buitenlandse infiltranten. De tientallen miljoenen regeringsgetrouwen moeten kiezen, vluchten of de totale oorlog aangaan met de opstandelingen. Want de bloeddorst van de opstandelingen kent zo langzamerhand geen grenzen meer.

Kallikles 16 augustus 2012 21:59

Citaat:

Ik sta achter de positie van de Chinese regering, die oproept tot een onmiddellijk staakt-het-vuren en politieke onderhandelingen tussen regering, gewapende oppositie en ongewapende oppositie.

Nietzsche 16 augustus 2012 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 6282993)
Langs die posts van jou is het verre van sneu.

Ga eens wat balen van alle belasting die je moet betalen, of ga je auto wassen.

smiley 17 augustus 2012 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Today (Bericht 6278686)
Is dat wel helemaal correct volgens de Islam?
Ik meende namelijk dat dat homo's moesten zijn in de plaats van postbeambten.

Misschien kan een moslim op dit forum dat even voor ons verduidelijken.

http://www.liveleak.com/view?i=f95_1...085&comments=1

De Westerse elite gelooft nog, naief als ze zijn, dat die rebellen (zoals voorheen in libie, Egypte enz) vechten met alle mogelijke middlen (smerige inkluis) voor een democratie in plaats van voor een islamstaat met sharia. Assat moet weg, niet omdat het een dictatuur is maar omdat het een islamitische dictatuur in de weg staat, de islamitische soort van 'vrede'.

Bukhari:V4B52N220 "Allah's Apostle said, 'I have been made victorious with terror.'"

smiley 17 augustus 2012 01:45

Citaat:

x2

Tamam 17 augustus 2012 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6282984)

Waar heb je het over ? Ik sta niet achter Assad. Ik zei dat van 2 kwaden hij het minste was.

Antoon 17 augustus 2012 11:20

Citaat:

Dat die extremistische moslims overal in de Arabische landen de 'lente' hebben gekaapt en er een donkere winter van maken is inderdaad spijtig, doch het was voorspelbaar.

Maar dat u Assad een 'halve despoot' noemt is er een beetje over. De man is, net als zijn vader toen, een gruwelijke dictator met heel erg veel onschuldig bloed aan zijn handen. Naar Den Haag is de boodschap.

Piero 17 augustus 2012 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6283534)
Dat die extremistische moslims overal in de Arabische landen de 'lente' hebben gekaapt en er een donkere winter van maken is inderdaad spijtig, doch het was voorspelbaar.

Maar dat u Assad een 'halve despoot' noemt is er een beetje over. De man is, net als zijn vader toen, een gruwelijke dictator met heel erg veel onschuldig bloed aan zijn handen. Naar Den Haag is de boodschap.

Weet jij toevallig of die sluipschutters die aan het begin van de betogingen op daken stonden om willekeurige mensen neer te knallen leden waren van de geheime dienst van Assad of extremisten die Assad in een kwaad daglicht wilden stellen en simultaan het gebruik van geweld door de betogers als reactie wilden stimuleren en rechtvaardigen?

Karel Martel B 17 augustus 2012 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6279065)
Zonder buitenlandse interferentie had het Syrische leger en politie geen enkele moeite om de regeringsgetrouwe ambtenaren te beschermen.

... en regeringsontrouwen in bulk af te maken.

Karel Martel B 17 augustus 2012 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 6284084)
Weet jij toevallig of die sluipschutters die aan het begin van de betogingen op daken stonden om willekeurige mensen neer te knallen leden waren van de geheime dienst van Assad of extremisten die Assad in een kwaad daglicht wilden stellen en simultaan het gebruik van geweld door de betogers als reactie wilden stimuleren en rechtvaardigen?

Of het waren nihilisten zonder enige politieke voorkeur die gewoon graag mensen neerschoten?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be