Scorpio |
18 augustus 2012 10:14 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Creed
(Bericht 6285016)
I suppose there's no word for sarcasm in your vocabulary?
|
Nee, ik denk dat JIJ het niet helemaal begrijpt. Mijn commentaar heeft niks te maken met dat je spreekt over 'gruweldaden van de USA', mijn schoenzolen zien zelfs dat dat sarcastisch bedoeld is. Nee, mijn commentaar was omdat je (niet voor de eerste keer trouwens) je fake en als migrant nieuw aangemeten Amerikaans superioriteitsgevoel voedt door de opoffering van de Amerikaanse soldaten tijdens de Tweede Wereldoorlog te misbruiken voor je eigen politieke doelstellingen in een onnozele internetdiscussie.
Mijn respect voor de 101e is eindeloos. Vooral aangewakkerd door het geweldige Band of Brothers, waarvan ik de DVD-box hier liggen heb en die ik bijna van buiten ken. Heb net het boek uit van Bill Guarnere en Babe Heffron, en heb een paar weken geleden nog het Airborne museum in Normandië bezocht. Het is precies OMDAT ik zoveel respect heb voor wat zij gedaan hebben dat het me mateloos irriteert hoe jij hen hier geregeld als pasmunt gebruikt om je als Amerikaan superieur te kunnen voordoen. Dat getuigt van indrukwekkend weinig respect voor hen.
|