Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Janis Joplin over Europeanen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175137)

-Jo- 18 augustus 2012 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6285186)
En dan zijn ze verwonderd wanneer ze op een terrorism watch list staan.:roll:

Ze doen maar.

Scorpio 18 augustus 2012 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6285016)
I suppose there's no word for sarcasm in your vocabulary?

Nee, ik denk dat JIJ het niet helemaal begrijpt. Mijn commentaar heeft niks te maken met dat je spreekt over 'gruweldaden van de USA', mijn schoenzolen zien zelfs dat dat sarcastisch bedoeld is. Nee, mijn commentaar was omdat je (niet voor de eerste keer trouwens) je fake en als migrant nieuw aangemeten Amerikaans superioriteitsgevoel voedt door de opoffering van de Amerikaanse soldaten tijdens de Tweede Wereldoorlog te misbruiken voor je eigen politieke doelstellingen in een onnozele internetdiscussie.

Mijn respect voor de 101e is eindeloos. Vooral aangewakkerd door het geweldige Band of Brothers, waarvan ik de DVD-box hier liggen heb en die ik bijna van buiten ken. Heb net het boek uit van Bill Guarnere en Babe Heffron, en heb een paar weken geleden nog het Airborne museum in Normandië bezocht. Het is precies OMDAT ik zoveel respect heb voor wat zij gedaan hebben dat het me mateloos irriteert hoe jij hen hier geregeld als pasmunt gebruikt om je als Amerikaan superieur te kunnen voordoen. Dat getuigt van indrukwekkend weinig respect voor hen.

Creed 18 augustus 2012 16:39

Citaat:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x2

Meestal zijn die extreme ventjes uit den Belgique harmless. Grote bakkes, thats about it.
Langs de andere kant er zijn genoeg voorbeelden van het omgekeerde.
Massoud's butchers also had Belgian passports.

Derk de Tweede 18 augustus 2012 19:39

Janis Joplin en Pigpen van de Greatful Dead.
Helaas beiden overleden, Janis aan smack en de drank Pigpen alleen aan de koning alcohol.

Illuminatus 20 augustus 2012 14:09

Citaat:

Ik denk eerder aan een lijst van 'personen die tegen zichzelf moeten beschermd worden':roll: In Geel en Munsterbilzen weten ze deze mensen op te vangen...;-)

By the way : een ECHTE terrorist loopt geen stoere taal te verkopen op een publiek forum, dat is enkel voor gefrustreerde pubers met of zonder puisten:lol:

RodeLantaarn 20 augustus 2012 15:25

Dit hoort thuis in K&K. Dit forum wordt echt meer en meer een vuilbak voor trols en agitatoren, die hier ongestoord hun gang kunnen gaan. Een beetje meer strenge moderatie zou absoluut welkom zijn.

Creed 20 augustus 2012 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn (Bericht 6288909)
Dit hoort thuis in K&K. Dit forum wordt echt meer en meer een vuilbak voor trols en agitatoren, die hier ongestoord hun gang kunnen gaan. Een beetje meer strenge moderatie zou absoluut welkom zijn.

---Meestal zijn die extreme ventjes uit den Belgique harmless. Grote bakkes, thats about it.
Langs de andere kant er zijn genoeg voorbeelden van het omgekeerde.
Massoud's butchers also had Belgian passports.

-Jo- 22 augustus 2012 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 6286200)
Janis Joplin en Pigpen van de Greatful Dead.
Helaas beiden overleden, Janis aan smack en de drank Pigpen alleen aan de koning alcohol.

Het mooie lot voor elke smerige hippie. :-D

Creed 22 augustus 2012 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6291926)
Het mooie lot voor elke smerige hippie. :-D

The difference being that they required narcotics to go insane.
You don't have to do anything at all:
http://youtu.be/gNH-32W_KYE

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be