Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat is nog de ernst van een gesprek hier ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175178)

Txiki 16 augustus 2012 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6282879)
Vanaf men bij het minste begint over moslims in een willekeurige discussie haak ik hier af... De moderatie zou idd wat beter ingrijpen tegen flauwe grapjes die vaak verdoken racisme zijn, om het niveau te behouden.

Waarom begint ge er dan over? :lol:

Klarekijk 16 augustus 2012 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6282879)
Vanaf men bij het minste begint over moslims in een willekeurige discussie haak ik hier af... De moderatie zou idd wat beter ingrijpen tegen flauwe grapjes die vaak verdoken racisme zijn, om het niveau te behouden.

Het draait hem zeker niet enkel over racisme .

het gaat hen over het kinderacht geleuter en herhaal en iets uit zijn geweet wel tekst te trekken .

en het gestoef alsof ze het nederlands taal dictee al 20 keer geschreven hebben zonder één fout , en zichzelf verheven tot de Universitairen van het universum en ze kunnen zich nog niet aan een beetje dicipline houden om een het onderwerp van een topic te respecteren .

Miskweekte straatkinderen hebben er vaak nog het ruiken naar .
Kweet zeker , dat er hier grote muilen zitten en als ze in de winkel een krant gaan halen dat ze nog te verlegen zijn om de winkelmadam in de ogen te kijken .

Klojo eerste klas 16 augustus 2012 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6282869)
Wa moet ne mens anders doen met die bonnekes? In de vuilbak gooien?
Gij betaald da met euro's zeker??? "Belgische" euro's dan nog waarschijnlijk... 8O

MAALTIJDEN kopen natuurlijk 8-)
Ik krijg da nie....ikke arme sukkelaar zijn.... Tiens, iets voor de draad van Eno2 'Echt arm zijn is.....geen maaltijdcheques krijgen' ;-)

kiko 16 augustus 2012 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6282903)
Het draait hem zeker niet enkel over racisme .

het gaat hen over het kinderacht geleuter en herhaal en iets uit zijn geweet wel tekst te trekken .

en het gestoef alsof ze het nederlands taal dictee al 20 keer geschreven hebben zonder één fout , en zichzelf verheven tot de Universitairen van het universum en ze kunnen zich nog niet aan een beetje dicipline houden om een het onderwerp van een topic te respecteren .

Miskweekte straatkinderen hebben er vaak nog het ruiken naar .
Kweet zeker , dat er hier grote muilen zitten en als ze in de winkel een krant gaan halen dat ze nog te verlegen zijn om de winkelmadam in de ogen te kijken .

Je bent anders ook niet de gemakkelijkste hoor. Just saying.

Raf 16 augustus 2012 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6282909)
Je bent anders ook niet de gemakkelijkste hoor. Just saying.

Trekt ge zijn bericht nu niet uit zijn geweet wel tekst? ;-)

Klarekijk 16 augustus 2012 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6282916)
Trekt ge zijn bericht nu niet uit zijn geweet wel tekst? ;-)

Potverdorie , k'had gewoon schrik om een schrijffout te maken en vond het leuk om uit te proberen , en ja , ik had het op een papierke geschreven op voorhand . da schunnig ventje zal der weer staan met zijn reet open . en kijk daar is hij .

Nietzsche 16 augustus 2012 21:34

Klarekijk, waarom ben jij homofoob?

Raf 16 augustus 2012 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6282922)
Potverdorie , k'had gewoon schrik om een schrijffout te maken en vond het leuk om uit te proberen , en ja , ik had het op een papierke geschreven op voorhand . da schunnig ventje zal der weer staan met zijn reet open . en kijk daar is hij .

Hela! Ik heb jou nooit een schunnig ventje genoemd hé, ondanks je anale obsessie, je ode aan het scrotum en je oneerbare voorstellen aan meerdere forumleden...

Klarekijk 16 augustus 2012 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6282930)
Hela! Ik heb jou nooit een schunnig ventje genoemd hé, ondanks je anale obsessie, je ode aan het scrotum en je oneerbare voorstellen aan meerdere forumleden...

Ik heb nooit oneerbare voorstellen gedaan , de oneerbare voorstellen kwamen van BoxoA1 .

ik zou wel eens op voorstellen ingaan , maar dan moeten ze wel van vrouwen komen hoor .

Raf 16 augustus 2012 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6282946)
Ik heb nooit oneerbare voorstellen gedaan

Ik ben al blij dat je je anale obsessie en je ode aan het scrotum niet ontkent. :-D

DebianFox 16 augustus 2012 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6282433)
De kwaliteit van elk debat wordt hier door een paar mensen ( zeveraars ) dermate onderuit gehaalt en verstoord dat deze site kwalitatief zeer sterk omlaag gaat .

Het zijn eigenlijk vooral trollen zoals Henri1, Illuminatus, Tommm, De Brabander (Hans1) en Shadowke die het forum gewoon compleet verziekt hebben. De kwaliteit van het forum ging enorm naar beneden sinds de afwezigheid van mensen zoals Tantist, E.gidius, Dimitri, Liberalist_nl, Jaani Dushman, Pelgrim, Den Ardennees en het jammerlijke overlijden van Jazeker.

Klarekijk 16 augustus 2012 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6282950)
Ik ben al blij dat je je anale obsessie en je ode aan het scrotum niet ontkent. :-D

Of jij nu blij bent of niet , dat raakt mijn koude kleren niet . onbenul .

Raf 16 augustus 2012 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6282966)

Awww... :-( Je maakt me verdrietig...

Nietzsche 16 augustus 2012 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6282966)

Zozo

manta 16 augustus 2012 21:53

Stop eens met zeveren, 't moest hier ernstig zijn hé... :evil:

Raf 16 augustus 2012 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6282981)
Stop eens met zeveren, 't moest hier ernstig zijn hé... :evil:

Jamaar, een beetje erns volstaat hé.

manta 16 augustus 2012 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6282987)
Jamaar, een beetje erns volstaat hé.

Een bee'je erns'ig mag wel . Da' is '' mins'e da' je kan doen om di' 'opic in goede banen 'e leiden...
:cheer: 'e''en :cheer:

manta 16 augustus 2012 22:02

Waarom doe me da' denken aan die piraa' ui' de boeken van as'erix... :?

Txiki 16 augustus 2012 22:09

:cheer: is die slemppartij hier nu nog altijd aan de gang :cheer:

Txiki 16 augustus 2012 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6283004)
Waarom doe me da' denken aan die piraa' ui' de boeken van as'erix... :?

Omdat gij verliefd bent op die neger, natuurlijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be