![]() |
Citaat:
|
Heb je de beelden al kunnen bekijken? Het is meer dan een uitleg over het rijkdomplafond. Er wordt ook getoond dat onze democratie in gevaar. De eindbeelden in Spanje doen je geloven dat daar nooit een democratie geweest is. Voor wie kloppen die agenten zo hard op die mensen?
|
[quote]
Citaat:
|
[quote=eno2;6309605]
Citaat:
Dit is de juiste. http://www.youtube.com/watch?v=W4S6W...hannel&list=UL Mocht de link weer niet werken. Typ dan "Individual Wealth Ceiling" in de YouTube-zoekopdracht. |
er is een plafond , allle onredelijke winst wordt naar het buitenland versast
|
Citaat:
Behalve hun eigen apparatsjki's. Geen nood. De "wereld" heeft al gekozen. . |
Citaat:
Wel goesting om je te vragen: ken jij zo weinig van andere culturen, om te weten dat daar in Spanje andere normen gelden? . |
Dit is niet de oplossing. Een progressieve inkomensbelasting kan misschien voordelen bieden, maar dit zou overheidsrestricties echt te ver brengen. Wat als een zeer rijk persoon zijn business aan het uitbreiden is, nieuwe jobs creëert, onderzoek naar nieuwe technologie financiert, enz.? Wil je dan echt een individueel rijkdomplafond invoeren om zo zijn gedrevenheid om zijn business uit te breiden en meer jobs te creëren weg te nemen? Ik denk van niet.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Supperrijken leven in een onrealistische waanwereld, als parasieten op het lichaam van hun mede-mensen. Dit komt hun karma niet ten goede. Het gaat dus om een menslievende actie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kent u alle superrijken? Ik kan u verzekeren dat daar ook mensen tussenzitten die meer weten over arbeid dan uzelf. Uw veralgemening duidt volgens mij eerder op onwetende jaloezie dan op sociologisch inzicht... |
Citaat:
|
Tevens, Sfax heeft een tijdje geleden al aangegeven dat hij er geen probleem mee heeft dat rijke mensen de politiek in hun zak hebben zitten
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=48 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Individueel Rijkdomplafond (met juiste link)
De wereld wordt geregeerd door een elite die haar macht te danken heeft aan persoonlijke rijkdom. Alle tegenstand wordt met geweld onderdrukt. Als we hun macht willen inperken, moeten we dus iets aan hun rijkdom doen. In het filmpje "The End of the 1%: individual wealth ceiling" wordt het principe haarfijn uitgelegd. Om het idee een kans te geven, moeten zoveel mogelijk mensen het bestaan ervan kennen. De mensheid moet tot een "mind shift" komen als het over rijkdom gaat. We moeten een klik maken die onze toekomst helemaal zal veranderen. Citaat: When it comes to wealth, the sky can no longer be the limit!
Ik wens je 4'30" kijkplezier. http://www.youtube.com/watch?v=W4S6W5epvbE Mocht de link niet werken, typ dan bovenstaande titel in de zoekopdracht van YouTube. Verspreid het idee en de link a.u.b. zoveel mogelijk. |
Gefrustreerd ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be