![]() |
Citaat:
Ik kan echter niet naast de dubbele moraal kijken waarmee gij flaneert. De n-va stapt zelf in 'coalities van de verliezers'. Ze hebben dezelfde stront aan hun handen die gij een ander verwijt. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel de CD&V van Wouter Beke die vanuit het partijhoofdkwartier via rechtstreekse ingrepen in de coalitievorming in de gemeenten de coalities tegen N-VA heeft gearrangeerd. In Halle, in Beveren, in zovele andere gemeenten. Dat is toch een klein nuance-verschil denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan moeten ze niet zo schijnheilig klagen. Of drogreden zoeken zoals den deze: Citaat:
Bijna elke (grote) partij heeft wel ergens een winnaar die 'gepakt' is door de rapte van een verliezers-coalitie. Niet enkel de n-va. |
Citaat:
|
Citaat:
Iedere politicus die op die manier een mandaat aan zijn neus voorbij ziet gaan, klaagt daarover, terwijl hun partijen er vrolijk aan meewerken. Waarom jij hier uitsluitend de N-VA viseert, is mij een raadsel. |
Citaat:
|
ieder vecht voor zijn kas
|
Over stemmen: Moet wie ontstemd is ook gaan stemmen? Wie liever stemmen in zijn hoofd heeft dan zondag te gaan stemmen, maakt beter nu een afspraak bij de psychiater.
Over Groen!: Als zij in de regering zit is hun eerste voorstel: wiens adem stinkt of wie teveel scheten laat moet een milieubelasting betalen. Over CD&V: Wie nu nog op CD&V stemt moet wel heel gelovig zijn.....of een ezel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be