![]() |
Citaat:
als draaiboek van een gewelddadige maatschappij is de koran hét perfecte voorbeeld. om een lijstje van de verwezenlijkingen van die totalitaire ideologie te vinden, zie: http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks onderaan de pagian zie je de links naar de lijsten per jaar (+19.000 aanslagen sinds 9/11) |
Citaat:
in tunesie, egypte, iran.... welke oorlog? waarom vangen zij hun moslimbroerdertjes niet op? |
Citaat:
Bof, als ge snotapen met hun brommerke zo vrolijk een doorsnee huisvrouw hoort naroepen, Salle Pute, dan weet U het wel. De kans dat die geen scheut islam hebben meegekregen, is wel ZEER klein. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Geweld beperken en immigratie beperken zijn twee verschillende dingen, en moeten er ook verschillende mechanismen gebruikt worden. Landen zoals Belgie zijn gewoon verplicht om de vluchtelingen op te nemen. Ofwel gaan Belgen hiermee akkoord ofwel bestaat er geen democratie))) |
Citaat:
|
Citaat:
Pas op ze bestaan hé. " De gematigden " in de omgang zeer vriendelijk mensen , maar dat is een deel van het systeem uiterlijk gematigden en in de diepste ziel , de diepste gelovigen met zeer extreme volging van de islaam . |
Citaat:
ja, ons land lijdt overduidelijk aan islam fundamentalisme ipv niet-geintegreerde jongeren :roll: |
![]() |
Citaat:
Het gaat hem immers over een relatief kleine spreiding van een religie, en heeft op zich niet veel te maken met fundamentalisme. |
Citaat:
|
Citaat:
Of vind je een moskee in een grootstad al een teken van fundamentalisme soms? |
Citaat:
het grote probleem in mijn ogen is dat een kleine groep extremisten zonder veel moeite een grote groep kan opzwepen. het stijgende aantal moslim jongeren die zichzelf uit onze maatschappij uitsluiten is ook een probleem die je niet kan ontkennen |
die uitsluiting heeft niets met moslim zijn te maken maar min of meer (er zijn verschillende factoren) met een cultuur-botsing in een maatschappij die ook niet meer positief en openstaat voor migratie
|
Citaat:
Over welke vorm van migratie spreken we ? Moslims ? |
Je hebt gelijk, gesloten en negatief zijn tegenover zaken is idd beter.:roll:
|
Citaat:
|
niet echt, veel van de jongeren die zich buitengesloten gedragen en voelen zijn niet moslim
|
laat staan fundamentalistisch
|
Citaat:
Wat is dan, volgens uw opinie, bv de link met het 'NVA-bashen'. 'Waanzin' ? :lol: (-> neen, kan niet, want het zijn dezelfde volksverraders die grotendeels verder doen). Waar ligt volgens u de grens voor het 'relativeren' van de islam, en wanneer wordt voor u die grens overschreden? En omdat ik verwacht dat ik mijn eigen vraag zal terugkrijgen, indien u al van repliek zal dienen: voor mij wordt een grens overschreden als ik of mijn omgeving er last van krijgt -> zie media + eigen ervaring. Tenzij u ook van de islam bent, zullen noch u, noch uw familie gespaard worden, want ook jullie zijn ongelovigen !! Ja, de Christenen hebben gruwelijke daden gesteld in de Middeleeuwen. Wetenschap + de scheiding tussen Kerk en Staat hebben hierin verandering gebracht. | Het meisje Malala vecht nog voor haar leven, en de ayatollah doen rustig verder. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be