![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zie eigenlijk nergens een vraag. |
Citaat:
en welke zou boven de andere staan? |
Citaat:
En dat is uiteraard te gek voor woorden, dus blijft u maar nietszeggende platitudes spuien om maar niets inhoudelijks te moeten zeggen. we verwachten van u, als zichzelf hatende Vlaming, dan ook niets anders. |
Citaat:
Gewoon "Artikel nr...." is voldoende. |
Citaat:
Het opheffen van de Joegoslavische grondwet en grenzen heeft het groene licht gegeven om heel creatief grenzen te verleggen en te veranderen. Waarom zou dat dan in België niet mogen? |
Citaat:
Zo is er bijvoorbeeld nergens wettelijk bepaald dat hier twee gitaren tegen de muur hangen, niettemin zijn die twee gitaren reëel genoeg om er muziek op te spelen. Hieruit blijkt weer dat wettelijke bepalingen de realiteit in het geheel niet beinvloeden. Maar ik besef ook dat die simpele feiten in conflict zijn met uw imperialistische waandenkwereld. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ook hier weer denk je vanuit uw imperialistische en Belgo-fascistische wereldbeeld dat Brussel dus als Franstalige lebensraum mag geannexeerd worden. We zullen zien zien of uw imperialistische dromen werkelijk worden. |
Citaat:
Probleem is dat er maar zelden mensen meegaan in uw verhalen. We zullen zien hoe de Brusselaars Dewever zijn intrede in Brussel zullen "vieren". Ik ben er vrij gerust in.:lol: |
Citaat:
enkel een algemeen artikel dat bepaalt wat een volk is. maw je bent weer aan het trollen. |
Citaat:
|
Citaat:
"Te wapen! Brusselaars, gewapende revolutie tegen de vuige Vlaming!" :rofl: Later zal dat in de geschiedenis boeken staan als de Brusselse vrijheidsoorlog. :rofl: |
Citaat:
Word eens volwassen en geef nu eens eindelijk toe dat je van je leven geen cursus internationaal recht hebt opengedaan. Maar goed, er is dus wel een algemeen artikel dat bepaalt wat een volk is. Kan je ons dat artikel citeren? |
de ware aard van de Franstalige politici komt boven drijven: Vlamingen moeten luisteren naar hoe de Franstaligen het willen.
welkom in de dictatuur Franco-Belge! |
Volgens mij is het Werverke "meer dan goe" bezig! :)
|
Citaat:
je zwaait met artikelen maar kan ze niet tonen. Alleen ga ik u deze keer met uw broek op uw enkels laten rondhuppelen. WAAR IS DAT ARTIKEL? |
Citaat:
Fundamentele normen in een maatschappij kunnen ook ongeschreven zijn, algemene rechtsbeginselen, rechtspraak, of eender welke andere norm buiten een wet of verdrag. Een gebrek aan ARTIKEL!!! ;-) is geen criterium om iets aan te nemen of af te wijzen. |
Citaat:
Ah zo... :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be