![]() |
Citaat:
En ze zullen deze keer niet kunnen afkomen met, wir haben es nicht gewuSSt. |
Citaat:
|
Citaat:
Iets wat jij blijkbaar op dat moment niet zo zag |
Citaat:
|
Citaat:
Sinds wanneer bewijst het gefulmineer van twee politici op het andere landsgedeelte dat dat land niet meer werkt of kan werken? Twee haantjes, die wat ze ook mogen beweren, het enkel te doen is om hun machtspositie binnen hun eigen regio. Mochten ze het menen met hun eigen woorden, ze zouden bruggen bouwen om samen te proberen op te schuiven naar beter voor iedereen, ipv mekaar te beschuldigen in de pers. Wat moet ik denken van mensen die dat echt niet willen zien, dat bewust conflict zoeken uit eigenbelang, hoe dom kan een kiezer zijn? |
Citaat:
wel, dat Marcourt en zijn partij dat dan bewijst en niet De Wever gelijk geven. |
Citaat:
Zelfs de belgisch-gezinde liberale partij splitste uiteindelijk op taalproblemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U wil dus democratisch tot stand gekomen regels en wetten veranderen? Een wat éénzijdige eis lijkt mij, temeer daar de eisers niet bereid zijn om een prijs te betalen. Wat u eigenlijk, op zijn nva's gecamoufleerd wil zeggen, democratie is dat ze hun broek afdoen, en zich schikken naar de wensen van de nva, en al hun verworvenheden zomaar opgeven, zonder wat in ruil te krijgen. Verder leven voor de rest van hun dagen bij de goodwil van de vlamingen die hen zowat alles kunnen opdringen, en die nog niet eens bereid zijn de internationale beschermingsverdragen voor minderheden te ondertekenen. Ken jij veel zotten die dat zouden doen? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
We moeten ons maar blijvend laten plukken door de franstalige kakelkippen uit het zuiden... |
Citaat:
De Vlaming zwijgt niet meer en accepteert het niet meer gediscrimineerd te worden. Is het zo moeilijk voor de Franstaligen om te aanvaarden dat ze een minderheid zijn en dat ze voor hun eigen onderhoud moeten opdraaien? |
Citaat:
Dat doen ze nu toch ook! En eigenlijik altijd al gedaan. Mijn Franstalige kollega's reken ik tot mijn allerbeste. Zelfs mijn FDF-kollega's. (Alleen, we weten wat ons scheidt en wat ons bindt...) Citaat:
Ik vrees dat men nooit in dit soort van diskussies het verschil zal maken tussen intermenselijke relaties en de wenselijkheid van bepaalde staatsstrukturen en gemeenschappelijke overheidinstellingen... Men kan toch een Groot-Nederland willen zonder daarom de Noordnederlanders bijzonder genegen te zijn! Men kan toch Vlaamsnationalist zijn zonder iets tegen de Walen op zich te hebben! Politiek en interpersoonlijke relaties zijn twee verschillende dingen. |
Citaat:
De door u gesignaleerde gedragingen 'zich tegen elkaar afzetten', 'elkaar vliegen afvangen', 'schuld op anderen afschuiven', ... komen niet alleen bij mensen, maar ook bij dieren voor. Ze zijn in géén geval ideologisch (en/of partij-politiek) van aard. |
Citaat:
|
Citaat:
We willen de regels democratisch aanpassen maar de walen willen dit niet, de walen zijn niet democratisch. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be