Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Mag Iran over 'de bom' beschikken ? (stemming / enquête) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=179620)

Travis66 22 november 2012 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano (Bericht 6428002)
Zelfs indien Israël atoomwapens mocht hebben, wat ik betwijfel, heeft het nooit andere landen bedreigd om van de kaart te vegen. In de Arabische landen, Iran en Gaza roept men dat alle dagen van de daken. Het verschil tussen beschaving en barbarendom.

En die zoon van Sharon die gisteren opriep om Gaza plat te bombarderen? Kort geheugen of selectief?.

Travis66 22 november 2012 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spidy (Bericht 6427952)
Ewel, dan hebben ze er toch net niets over te zeggen? :?

Inderdaad. Dat is wat ik bedoel met "de laatsten die recht van spreken hebben"

thePiano 22 november 2012 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6428021)
En die zoon van Sharon die gisteren opriep om Gaza plat te bombarderen? Kort geheugen of selectief?.

En dan? Israël is een democratie. Ook in Israël zijn gedachten vrij en bestaat vrije meningsuiting. Het gaat niet om wat één individu zegt, maar wat de staat/regering doèt na democratische besluitvorming. Net zoals dat ook in ons land gebeurt. Die man sprak voor zichzelf en niet namens het Israëlische kabinet.

thePiano 22 november 2012 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spidy (Bericht 6428058)
Qua verschillende maten en gewichten span jij echt de kroon hoor. :lol::roll::lol:

Nee, doe ik niet. Ik vergelijk Israël aldoor met hoe de besluitvorming in de Arabische wereld tot stand komt. Maar daar hoor ik jou nooit over klagen.

-Jo- 23 november 2012 00:08

Iran en Duitsland hebben beide nood aan een eigen nucleaire afschrikkingsmacht. En uiteraard ook het einde van NATO voor Duitsland.

maddox 23 november 2012 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6428480)
Iran en Duitsland hebben beide nood aan een eigen nucleaire afschrikkingsmacht. En uiteraard ook het einde van NATO voor Duitsland.

Hier een lollie. Daar is een speeltuintje, veel plezier.

Detail; Als Duitsland een atoombom wil bouwen, doen ze dat op een jaar (of korter), als Iran een atoombom wil, zijn ze nog een paar jaar zoet, en moeten ze kennis en machines uit de Dar-El-Harb gaan halen.

fbpolitics 23 november 2012 02:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6427202)
fbpolitics. Doe geen moeite.

Thanks.

Dat er iets op dit forum niet klopt, heb ik reeds een tijdje begrepen.
Nu nog de leden iets specifieker zoeken...

Kallikles 23 november 2012 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 6427939)
Gij zwanzer. Er is daar niks mysterieus aan. In elke les internationale politiek over het onderwerp spreekt men van minstens 200 atoomwapens.

Nu, het lijkt me het beste dat Iran er verwerft om zo het machtsevenwicht te herstellen. De drama's die zich nu voltrekken zijn 100% het gevolg van de overmacht en strategie van Israël.

Ook Ehud Olmert heeft al toegegeven dat Israël kernwapens heeft. Denkt de Hasbara nu echt dat we zo idioot zijn dat ze ons kunnen overtuigen dat die kernwapens plots niet meer bestaan?

thePiano 23 november 2012 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6428713)
Ook Ehud Olmert heeft al toegegeven dat Israël kernwapens heeft. Denkt de Hasbara nu echt dat we zo idioot zijn dat ze ons kunnen overtuigen dat die kernwapens plots niet meer bestaan?

Ook België heeft (Amerikaanse) lange-afstandsraketten uitgerust met kernkoppen van het type B61 op zijn grondgebied gestockeerd (in Kleine Brogel) waarvan het bestaan tot op vandaag wordt ontkend. Abu Jah Jah en Fouad Belkacem kunnen ze misschien ooit gebruiken om het Atomium in Brussel op te blazen :)

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=9N2FJOEJ

Kallikles 23 november 2012 09:33

Hoeveel geld krijg je voor je hasbara-activiteiten? Of gaat het toch louter om rancune i.v.m. je GSM?

thePiano 23 november 2012 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6428738)
Hoeveel geld krijg je voor je hasbara-activiteiten? Of gaat het toch louter om rancune i.v.m. je GSM?

Ik heb geen GSM meer (ik haat dat ding). En er is niks mis mee met hasbara voeren voor Israël, jij voert toch ook hasbara voor Hamas en Co?.

plakker 23 november 2012 10:19

Omdat ik het zo enorm hypocriet vind dat het ene land kan bepalen dat het andere geen atoombom mag hebben terwijl hun eigen kelder vol ligt, stem ik op "hoe eerder, hoe liever"

thePiano 23 november 2012 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 6428795)
Omdat ik het zo enorm hypocriet vind dat het ene land kan bepalen dat het andere geen atoombom mag hebben terwijl hun eigen kelder vol ligt, stem ik op "hoe eerder, hoe liever"

Je bedoelt waarschijnlijk "Hoe zotter hoe liever" 8-)

zonbron 23 november 2012 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics (Bericht 6428585)
Thanks.

Dat er iets op dit forum niet klopt, heb ik reeds een tijdje begrepen.

Citaat:

Nu nog de leden iets specifieker zoeken...

thePiano 23 november 2012 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6428854)

Haha LOL. Typisch beeld van een PC-nerd. Ben jij dat? Mijn advies: dringend stoppen met roken en vreten en nieuwe hardware aanschaffen. Dat bakske dateert nog van net na WOII. :lol:

Kallikles 23 november 2012 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano (Bericht 6428744)
Ik heb geen GSM meer (ik haat dat ding). En er is niks mis mee met hasbara voeren voor Israël, jij voert toch ook hasbara voor Hamas en Co?.

Ik beschouw Hamas eerder als een deel van het probleem dan als een deel van de oplossing. Geef mij maar een verenigde PLO die zich inspireert op de succesvolle strategie van het ANC. De huidige verdeeldheid leidt nergens toe.

Het zijn omgekeerd Israëlische militaristen als jij die de beste objectieve bondgenoten zijn van Hamas.

Kallikles 23 november 2012 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano (Bericht 6428744)

Ik beschouw Hamas eerder als een deel van het probleem dan als een deel van de oplossing. Geef mij maar een verenigde PLO die zich inspireert op de succesvolle strategie van het ANC. De huidige verdeeldheid leidt nergens toe.

Het zijn omgekeerd Israëlische militaristen als jij die de beste objectieve bondgenoten zijn van Hamas.

Dixie 23 november 2012 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 6427591)
een uitsluitende defensief of zelfverdediging gericht wapen dat zich enkel tegen de agressie van buitenlandse mogendheden richt

het is net de aanmaak van dit wapen dat eventuele agressie van buitenlandse mogendheden kan oproepen :roll:

Dixie 23 november 2012 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 6427585)
Israël bezet gebied en terroriseert de bezette gebieden.

loze antisemitische leugens

Dixie 23 november 2012 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6427686)

- in 1980 werd Irak aangezet om Iran aan te vallen met acht jaar oorlog tot gevolg

what a lot of crap!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be