![]() |
Citaat:
Je moet dat namelijk ZELF invullen. |
Citaat:
|
Citaat:
Loonslaafje spelen, belasting betalen, produceren en consumeren voor het BBP en zwijgen als een tam kuddebeest? |
Citaat:
|
Citaat:
Wel zou, als men het belang van het gezin erkent, daar de nodige (financiële) steunmaatregelen aan moeten geven. Men zou gezinnen bvb ook kunnen helpen met voorrangsposities op de huurmarkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik hoor hier i.t.t. Rusland de premier niet pleiten voor meer kinderen bij autochtone Vlaamse gezinnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij wil gewoon gezinnen met meer kinderen belonen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor een vader ben jij eigenlijk? |
Citaat:
|
men zou beter geen kinderen promoten met 7 miljarden parasitaire wezens op de aarde is het beter om geen kinderen meer te kweken.
|
Citaat:
1. Ik heb het niet over mezelf maar over de maatschappij in haar geheel. 2. Het probleem zit hem net wel in het liberalisme: rechten en vrijheden afkondigen voor de bevolking maar niet de middelen om ze te kunnen bereiken of uit te oefenen. Dan vraag je om wijd verspreidde frustraties en problemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Arme kinderen. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Er zijn ongetwijfeld mensen die het gegeven "rechten en vrijheden" niet aankunnen of ten volle kunnen benutten, ze zijn dan ook vrij om zich met kuddes aan te sluiten waar dat allemaal in hun plaats wordt beslist en bepaald (beschutte werkplaatsen georganiseerde religie, conformisme, etnomanie,...) |
Citaat:
Zo uit je rol vallen... Nu, ik ben blij dat je terug bent!:cheer: Sorry dat ik je niet eerder herkend heb... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be