brother paul |
18 maart 2013 23:29 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik
(Bericht 6571934)
Wat bedoel je hiermee?
Staat hij boven de wet misschien?
Als hij geen bewijzen heeft had maar niets moeten zeggen.
|
Wel kijk
1° eerst was er een vennootschapsconstructie om geen belastingen te betalen in combinatie met een notionele interest, waartegen de vakbond zo propageert; In feite is dat een koekje van eigen deeg, en geen beschuldiging van fraude. bovendien schept de vakbond een precedent van vanaf nu is elke firma die beschuldigd wordt van notionele aftrek te gebruiken tot het 0euro belastingstarief klaar voor een lasterproces tegen de vakbond
2° dan was er ineens een royale premie op en zogenaamd eeuwig belegd geld van 6% terwijl iedereen gewoon 0% krijgt op zijn spaarrekening. Bovendien zegt de wet dat dergelijke bedrijven geen risico's mogen nemen met hun kapitaal !! Dus niet de vakbonden, ziekenbonden en zeker ook niet vzws...
Waarom de vakbond hier ineens meer mag doen dan de rest is mij een raadsel... Aan die interestvoet verdubbel je om de 10 jaar uw kapitaal, ale vooruit, de enige die een rendabele investering heeft op kosten van de belastingbetaler is de vakbond, enhet mag niet gezegd worden
3° is er zomaar een 100miljoen zwijggeld, of commissie voor het behoud van de rekeningen van de trouwen klanten via de aandelen ?? Ik ben blij dat bij een andere bank niemand een percent krijgt op mijn geld en dat de bank dit geld gewoonweg kan gebruiken om te investeren in zichzelf. Het is zeer de vraag als de vakbond dit onder publieke druk en uitzichzelf omkeert die constructie of ze dan wel zo legaal was ??
4° onze waarlijks boegbeeld van de onkreukbaarheid bij de CDV stapt dan op ?? Als hij zo recht in zijn schoenen staat zou ik geen 1mm achteruitgaan integendeel, ik zou zelfs nog eens extra in de verf gezet hebben hoe juist het allemaal is. Dus niet afliegen maar bewijzen dat het allemaal juist is.
EN voila
4 poten die de lasterdossier zullen doen verdwijnen in het hoekje van intimidatie door de vakbond, of hoe de macht verblindt en leidt tot excessen de instelling niet meer waardig
|