![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
VB blijft gewoon liggen als lomp gewicht in de schaal. |
Och ja, volgens mij zal dit "land" vanzelf uiteen vallen. Op Brussel na zullen we daar niet eens iets van merken.
Dat kan dan maar tijdelijk bestuurd worden door Vlamingen & Walen, tot er terug voldoende Vlamingen wonen. |
Citaat:
Nog beter dan een goed resultaat voor de V-partijen zou zijn dat �*lle partijen V-partijen worden. Jammer genoeg niet realistisch. |
Citaat:
|
Of misschien een wanprestatie omdat De Zever niks heeft gepresteerd sinds hij zijn postje gepakt heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou een postjepakker goede peilingen krijgen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe meer ik de politiekers volg, hoe meer ik de indruk krijg dat CD&V, VLD en SP-A met een groot ei zitten, alle opiniepeilingen ten spijt.
en tussen haakjes, er is mij nog nooit iets gevraagd, welke mensen worden bij zo'n peilingen ondervraagd, zijn dat altijd dezelfden ? |
Citaat:
Waar ik mij meer zorgen om maak is de vraag of we uiteindelijk een V-meerderheid gaan krijgen of niet. Heeft De Wever het lef noodzakelijk voor de splitsing, of niet. Ik vrees dat ze bij de N-VA geen lef hebben en we dus verder in het Belgische gammele bootje gevangen blijven. |
Citaat:
Jammer maar helaas, op naar een grote ontgoocheling in 2014! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
N-VA is buiten zijn tijdelijke score zelf ook waardeloos.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be