![]() |
Citaat:
:oops: |
Citaat:
|
Volgens mij is heel dat probleem rond de hoofddoek zeer gemakkelijk op te lossen hoor.
Als ze nu eens al de moslima's zouden verplichten van een hoofddoek te dragen. Ik wil er voor wedden dat ze binnen de kortste tijd zonder hoofddoek zouden staan te protesteren vanwege discriminatie. Dat doen ze met weerspannige kinderen ook. Altijd juist anders handelen dan ze verwachten. |
Citaat:
We helpen ze dan enkel met hun 'cultuur' toch? |
het is welvoeglijk dat je niet met een klak op in de gemeenteraad zit
|
Citaat:
Je oogst altijd meer succes als je de rollen omdraait en onze eigen bevolking voelt zich dan ook niet langer bedreigt door hun gedrag van zich niet te willen aanpassen, omdat het hun dan door ons opgelegd is om zich zo te gedragen. Voila, probleem opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl alleen sommige venten zich moeten beschermen tegen de kou wegens het weggevallen zijn van de natuurlijke isolatie van hun bovenkamer. :-) |
Citaat:
Ik zeg zo maar wat hoor. Wie weet...:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ge kunt vrouwen niet aansporen tot emancipatie wanneer ze dit zelf niet willen. Beter is het om ze verder in de verdrukkingpositie te helpen duwen zodat ze op een bepaald moment zich daartegen gaan verzetten. |
Citaat:
Vind jij dat? Een hoofddeksel is een kledingstuk. Doe jij mischien ook je schoenen uit als je in de gemeenteraad zit? ( gesteld dat je zetelt in de gemeenteraad ) |
Citaat:
1. het is "wishful thinking", niet "wishfull", maar ja, ene vlaming kan ni zo goed in talen zijn als ene Waal. :-) 2. Iets is politiek verstandig, als je er bij de volgende verkiezingen garen bij spint, zeg je: nee, dat is populisme of clientelisme. 3. de (correcte) begrippen "politiek niet verstandig" en "juridisch niet houdbaar" werden door top onderhandelaar W. Beke uitgevonden. Blijkbaar kennen de NVA amateurs die niet... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
het is 'toponderhandelaar', niet 'top onderhandelaar', maar ja, ene waal kan ni zo goed in talen zijn als ene Vlaming. :lol: |
Citaat:
Nee. Gewoon de kracht van het neoliberalisme. Als er van een bepaalde groep steeds meer mensen binnenstromen, dan past de NVA zich aan. Als er maar geld voor de bazen wordt verdiend. |
Citaat:
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een Vlaming beseft dat hij hier op een forum bezig is en niet in een taalcursus. Daarom, vergeef me de opmerking aangaande die ene. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be