![]() |
Citaat:
Het enige gevoel dat ik nog heb, is dat hij vroeg of laat nog wel degelijk een moord gaat plegen, maar ik wil daar verder niet op ingaan. |
Citaat:
|
Citaat:
De duizenden keren dat je eigenlijk een telefoontje verwachtte, bewust of onbewust, en er belde niemendal, die zullen we maar niet vermelden zeker ? |
Citaat:
Maar het blijft amusant, dat wel. Ik amuseer me te pletter bij de - ahem - "sterke verhalen" die hier opduiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De overige theorieën lijken me te vergezocht, en we moeten toch wat redelijk blijven he. |
Als die dromers over hun zesde zintuig nu al eens zouden beginnen spreken over "het tiende zintuig", dan kunnen we op zijn minst al aannemen dat ze de moeite doen om zich correct te informeren.
We hebben 9 zintuigen, geen 5. |
Citaat:
|
Citaat:
Kom eindelijk eens met iets serieus af, mannetje, of ga wat pinten pakken ergens in een café waar ze niet te moeilijk zijn en waar ge binnenmoogt , waar je gesprekspartners van uw kaliber kunt vinden.;-) |
Citaat:
Nogmaals, een mens denkt per dag, per week aan honderden, duizenden zaken, aan gebeurtenissen, personen, voorwerpen, liedjes, weet ik veel. Heel af en toe gebeurt het eens dat één van die zaken waar je onlangs aan dacht op de één of andere manier terug je leven binnenglippen. Ik zie daar het spectaculaire niet van in. |
Citaat:
Gelijk wie ziet direct over wie ik het heb, ik hoef geen namen te noemen.:-) De peuterkes van het forum...:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Doekske aandoen misschien ? Hé, zou d�*t niet intelligent zijn ? Vraag eens aan je moekke. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Laat het eens weten wanneer jullie je lesje geleerd hebben.:-) |
Citaat:
Nieuwe nicks rijzen weer als paddestoelen uit de grond. |
Citaat:
grappig |
Citaat:
Er is onder neurologen geen algemene overeenstemming over de definitie van een zintuig. Dit betekent dat het aantal erkende zintuigen afhangt van welke definitie men hanteert. Afkomstig van kiko: Citaat:
Ik heb toch gezegd dat dit een leuke draad ging zijn ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be