![]() |
![]() |
Wat is-ie weer flink onze Demper.
Mooi met grotere lettertjes spelen. Hoe braaf. |
![]() HappeHappe. Whoppa. Whappa. WhappeWhappe. |
Citaat:
Om dus pakweg 20 euro per maand uit sparen moet ik nagenoeg 70 zenders en mijn telefoon gaan ontberen? Nee, merci. |
Citaat:
Misschien is het handig dat je naast de prijs ook de aanbieder even vermeld. Citaat:
Of heb je het over Belgacom? |
Citaat:
Persoonlijk wil ik er liever iets minder voor betalen, als het kan, zonder daarbij al teveel van m'n comfort op te geven. http://www.voo.be/nl/ En dan heb je nu ook het nieuwe Snow: 39€/maand voor een 3-pack! http://snow.be/nl/ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niks van dat hele gedoe! Naar die persconferentie heb ik niet gekeken, geen tijd voor. Whoppa? Whappa? Zijn ze helemaal gaga?
Als er iets moet veranderd worden, moeten ze maar een technieker sturen. Een simpel madammeke zoals ik kent niks (en wil niks kennen) van al die ingewikkelde toestanden. 't Is al erg genoeg dat ik mijn living in 10 keren moet opnemen door die massa's kabels, waarbij er éne van Telenet maar net lang genoeg werd afgemeten zodat ik zelfs mijn TV niet naar de andere kant kan schuiven om eronder proper te maken. Als ik ook nog moet gaan leren waarvoor die brol allemaal dient en hoe die rommel moet aangepast worden, amai zenne :twisted: |
Hopla, we maken je helemaal whoppa.
Whop Hopla Weg met ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alles straffer, rapper, dikker en doller Muchos bellos sms-os y surfos ![]() ![]() ![]() Eens je Whoppa bent, blijven we je verwennen met nieuwigheden. Whoppa, da's gewoon nog meer PLEZIER. ![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Eentje komt binnen in de modem, vandaar eentje naar mijn router, eentje naar de telefoon en twee naar de tv. P.s. Om je tv met een net-lang-genoege kabel te kunnen verschuiven bij het poetsen kan je die kabel ook gewoon even uittrekken tijdens het poetsen! :idea: |
Citaat:
Je betaalt blijkbaar geen kabelabo als je enkel internet hebt via de kabel. Maar aangezien ik ook tv kijk via de kabel is dat geen optie... |
Citaat:
Nee, zo lomp ben ik natuurlijk ook niet. Maar die technieker heeft die kabel in een contactdoos gestopt die achter mijn boekenkast verstopt zit en waar ik dus net niet aan kan :-( 't Is echt een stomme situatie. Tja en waar al die kabels voor dienen, waarom dat er bij mij een massa zijn, ik weet het echt niet, hoor :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met een landlijn bedoel ik het vast toestel, bij telenet noemt men dit het FreePhone Europe-abonnement. http://telenet.be/nl/triiing?gclid=C...FYGz3godglcAwA |
Citaat:
Vorig jaar ben ik zo een self-install installatie gaan kopen voor een bedrag van een 'toen' 50€ en ik heb toen veeeeeeel draad meegekregen. :oops: Wat mij bij Telenet sites serieus begint te storen is, dat je cookies moet toelaten. Daar ik er geen boodschap aan heb blijven die afstaan(blocked). Wel vreselijk opdringerig is men daarmee tegenwoordig. :evil: |
van 120 Mbps naar 150 Mpbs... sinds maandag, tof van telenet. ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be