![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oproepen tot vervolging en vermoorden van niet-moslims zijn er schering en inslag. |
Citaat:
Als er nu een moslim komt die zegt dat als een moslim de Koran volgt hij in feite geen goede moslim is, zijn we misschien al op de goede weg. Langs de andere kant als massa's moslims hun heilig boekje niet meer gaan geloven dan hebben we in feite misschien een even groot probleem. Namelijk een grote bende die niet meer weet waaraan of waaraf. Daarom vind ik: allemaal terug van waar ze komen, inclusief vader en moeder en kinderen. Maar ik denk wel dat we ze een flink duwtje zullen moeten geven. |
Citaat:
"Ik ben bang voor de vriendelijke moslims, zolang de overheid ze onder controle houdt zijn ze braaf en vriendelijk, valt die controle weg dan worden het beesten" Jij denkt er dus ook zo over? Straf, ik ook. Nu eens de rest bekijken. |
"Er is een nieuwe generatie moslims opgestaan waarvoor ik doodsbang ben"
"Haatpredikers, prediken haat, zij zijn de slechte, wij zijn de beste, enzovoort. Wij zijn de meest ondankbaren tegenover de gunsten van god" "Je leeft onder ze in Europa, je krijgt belastinggeld, werk, ziekenzorg enz, maar ... Ongelovigen, als ik de kans krijg dan vermoorden we ze. Wat voor soort geloof is dat? "Idiote predikers, en dan druk ik me nog zwak uit, ik zweer bij god dat het idioten zijn" "De ene moslim minacht de andere omdat z'n baard te kort is of wat nog meer. Waar zijn we in beland?" "Zoals ik al zei, wacht gewoon tot de overheid niet aan de macht is om te zien wat ze elkaar aandoen." "Slachtpartijen, moorden, onthoofden, lichaamsdelen opeten en dan Allah snackbar roepen" "We leven hier in Europa in alle rust en veiligheid, godzijdank, er wordt ons geen onrecht aangedaan door de overheid of de ongelovige bevolking, de 'vervloekten'" Ok, die ziet er even bang uit voor de moslims als ik, ze zijn vriendelijk tot je teveel toegeeft of de teugels wat loslaat. Ja ja, ze zijn niet allemaal zo maar genoeg om een groot probleem te vormen, blijkbaar hebben we dan toch dezelfde visie op moslims. :-) |
Citaat:
Gevangenissen, gestichten, opvangcentra, sociale centra zitten vol met moslims, er is iets grondig verkeerd en wij doen al 50 jaar ons best om het op te lossen met zachte hand maar dat werkt niet. |
Citaat:
allah snackbar helemaal zelf bedacht goed bezig |
Citaat:
|
Citaat:
De gestelde problemen zijn fout gesteld, zoals ik hierboven toonde. De ware problemen liggen vervat in de ghettovorming in onze grote steden. Die ghettovorming maakt onze samenleving kwetsbaar. Die ghettovorming aanpakken neemt meteen ook de kwetsbaarheid weg. |
Citaat:
Gettovorming is één probleem dat in wezen niets met de échte moslims te maken heeft. Ik blijf er bij de een mogelijk ook échte islam (onder de vele mogelijke échte lezingen) gespijsd door de overvloedige petrodollars, wel degelijk een probleem vormt voor zowel niet moslims als échte moslims als ketter- moslims. Ik reis al sinds 1968 in de regio - en niet alleen als toerist - en ik heb het gelaat van de islam zien veranderen. En ik blijf erbij - zoals ik schreef - dat het aan de échte moslims (maar wie zijn dat?) is om schoon schip te maken met hun 'gekaapte' godsdienst. De fundi's zijn daar al druk, en met enig succes gezien de financiële onuitputtelijke bron, mee bezig. Nu dan 'andere' echten nog. Het is tijd dat ze uit hun intellectueel getto komen en niet alles onder de simplistische mat vegen. Mijn 'matige' kennis laat me toe dat te stellen en te blijven zeggen: niet de modale moslim is het hoofdprobleem, de islam is dat (momenteel) wel. |
Het gaat slecht in dit land omdat ze zoveel debielen wonen zoals poster "Cherieke" hierboven. Gelukkig hebben we daarvoor een negeerlijst.
Bericht aan de debielen: stop met het maken van nieuwe dubbelnicks. Dat maakt negeerlijst onnodig lang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lafheid ten top.. |
Citaat:
geef eens een definitie van "van oorsprong geen Belg". Is iemand die hier geboren is maar 1 van zijn/haar ouders niet, is dat een Belg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik woon midden de allochtonen, ik doe mijn ogen open en ook mijn oren. Wat jij vertelt, is complete onzin. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be