Scorpio |
3 juli 2013 13:13 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke
(Bericht 6703536)
Idem met betalende uitstappen en zo. Mijn kind gaat niet mee dus voorzie maar verplichte en GRATIS opvang die dag. Toch raar dat ze telkens dan ook GRATIS mee mogen.
|
Begrijp ik dit nu goed? Je weigert je kinderen 'uit principe' mee te sturen op uitstap omdat dat betaald moet worden? Vertel eens, van welk geld stel jij voor dat de school dat betaalt?
Citaat:
Een school dient om uw kind iets bij te leren en alle extra's dat een school doet moeten ze maar zelf bekostigen (ik betaal niet mee opdat de leraars graag een gratis dagje uit willen hebben).
|
Wat een geweldig idiote veronderstelling. Als jij daadwerkelijk denkt dat een leraar een uitstap organiseert omdat hij dan 'een gratis dagje uit' heeft, dan ben je van lotje getikt. In de organisatie van zo'n uitstap kruipt op voorhand een hoop werk, en op de dag zelf is dat allesbehalve 'een gratis dagje uit'.
Citaat:
Noem het cru of belachelijk
|
Het tweede.
Citaat:
Een school is niets meer dan een bedrijf geworden enkel met doel om zo hoog mogelijke lonen uit te betalen.
|
...wat????
Citaat:
Constant is het gezaag over sponsoring, vrijwilligerswerk komen doen, kaarten of wafelverkoop en de kinderen wat afdreigen dat ze meer moeten verkopen enz.
|
...en jij denkt dat daar LONEN worden mee betaald??? Want dan ken je duidelijk geen fluit van onderwijs...
Citaat:
Afgelopen schooljaar heb ik eens een deftig gesprek met de directeur gehad en die weet nu ook wat hij nog mag en niet moet vragen. Het wordt tijd dat ouders eens op hun strepen gaan staan en niet telkens braaf ja knikken.
|
Ik neem aan dat je bereid bent in de plaats daarvan hogere belastingen te betalen? En dat je, uiteraard, je kinderen niet laat meegenieten van datgene wat werd bekostigd met die acties?
|