![]() |
Citaat:
Het is hoe de anderen u gaan / willen noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand op de vingers tikken is verboden. |
Citaat:
Drukt u de meerwaarde in €/uur uit, of gebruikt u liever een andere munteenheid/tijdspanne? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
op uw vraag wil ik u graag meedelen hoe de leden van de bande de Laeken moeten aangesproken worden: de hoogste pief: sire de troonopvolgers: monseigneur (noot: edelen die prins zijn, maar geen troonopvolger, spreek je gewoontjes aan met prins). Eén ding moet ik zelf nog leren: moeten we een vrouwelijke prinses aanspreken met monseigneur? Dat denk ik niet. met gepaste proletarische hoogachting, Schoofsken |
Citaat:
. |
Handig om te weten of liever niet?
Aanspreekvorm(en) ![]() Noem mij maar gewoon Universalia op zich is dat al dramatisch genoeg. Citaat:
|
Citaat:
Bij ons wordt een advocaat aangesproken met meester. Dat staat er niet in volgens mij. En hoe wordt een notaris correct aangesproken ? En zijdelings: in verband met uw Honoré de Balzac, ik het een Vlaamse Leeuw in mijn broek. En brullen dat die kan ! . |
Iedere morgen als ik mijn kippen wei in wandel moet ik ook uitkijken voor maïs schijt.
Dan roep ik ze het is maïs tijd. Mag ik dat nu nog wel zeggen? Of mag je tegen kippen en kiekens alles zeggen? |
Citaat:
Met kiekens moet je oppassen. Zeker als ze van het Laekense ras zijn. Of bewonderaars van dat ras. Hou ze steeds in het vizier, laat je niet benaderen langs achter. . |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of beschermde kromgeleerden. |
Citaat:
Zo te zien in uw link moet Hare Majesteit koninging Mathilde, dus weldegelijk worden aangesproken met "Mevrouw". Citaat:
|
Citaat:
Mooi dat weten we dan ook van "mevrouw" mathilde. Bij de volgende "blije" intredes van MEVROUW mathilde en de MONARCH. Grote spandoeken "MEVROUW MATHILDE BOL HET AF EN PAKT UWE FLUPPIE OOK MAAR MEE" |
zou de titel " levende invitrobuis" niet meer gepast zijn?
|
Citaat:
|
In vitro is dat niet onder een blacklight? :roll:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be