![]() |
Citaat:
In Engeland blijkbaar wel want Mr. en Mr. Elton John hebben twee kinderen. Maar daarvan is telkens één ervan ook de biologische vader dacht ik. Homomannen mogen natuurlijk weldegelijk ook zèlf kindjes gaan maken en dan nadien hun eigen kind (mee) opvoeden. |
Citaat:
Wat doe je met vaders die pas na het maken van kinderen "uit de kast komen" Joris? En hoe doe je het met lesbische vrouwen die op eigen initiatief "kwakjes" gaan ophalen en zo zwanger worden? |
Citaat:
Joris. Zal ik als homofoob het leven ingaan als ik vind dat je een kind best niet in pollen duwt van twee mannen, of toch op z'n minst dubbel voorzichtig moet zijn ? |
De screening van kandidaat-adoptieouders is noodzakelijk voor de landen van oorsprong, die moeten zich verantwoorden tov de eigen bevolking wat er met de kinderen gebeurd.
De criteria om iemand goed of af te keuren zijn inderdaad nogal ondoorzichtig - vele personen inclusief een kinderrechter hebben hier hun zeg in, ik kan me best voorstellen dat menig negatief oordeel hard en onrechtvaardig overkomt. Eigenlijk is "mogen adopteren" een gunst... |
Citaat:
|
Citaat:
Daar gaat het grotendeels niet om. Feit is dat er al al heel wat problemen zijn met de adoptiekinderen, eenmaal ze volwassen zijn. Er zijn heel wat adoptiekinderen die ondertussen in het gezicht hebben gespuwd van hun broodouders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat zijn enkel de racisten die zoiets denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben je daar zeker van? |
Citaat:
Het belang van het Vlaamse kind bedoel je.. /sarcasm off: Waarom zouden homoseksuelen geen goede ouders kunnen zijn? Joris Claessens heeft de wijsheid in pacht! pfffffffff! |
Citaat:
Vraag is wat ze met 'kleine baby's' bedoelt. Voor mij is alles onder de leeftijd van twee jaar een 'kleine baby'. Gewoonlijk zijn ze jonger. |
Deze hadden ze alvast beter kunnen screenen... (want een kind 'terugsturen' dat doe je toch niet, blijkbaar wel als je consul bent, niet goed geld terug. eh)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was adoptie maar gemakkelijker en frequenter.
Zonder regels en administratie kan het natuurlijk ook niet. (dat is oa vragen voor kinderhandel) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be