Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Meer of minder Vlamingen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=199931)

Another Jack 25 maart 2014 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7071844)
Als ik een lijstje moet maken van alle grammaticale fouten die jij in je forum carrière hebt gemaakt, dan ben ik aan het spammen.

Ja, en dat mag niet...

Another Jack 25 maart 2014 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7071854)
"Beledigingen"... :roll:

Ben je geweest klagen bij Akira? Vandaag zat er een "tuchtigende boodschap" in mijn e-mail. Op twee jaar tijd is dat nummer vijf. Blijkbaar ben ik voor het forum van politics.be minder geschikt.

Misschien dat je het vergeten bent, maar beledigingen en schelden rapporteer ik steeds.
Ongeacht van wie.

maddox 25 maart 2014 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7071809)
Ik heb er geen,overigens is binnen de grenzen van Vlaanderen eigenlijk slechts plaats voor 1.5 miljoen mensen.Mensen met meer dan 2 kinderen zijn eigenlijk een soort criminelen.

U bent wel heel positief. Ik kom niet verder dan 250 000.

En mensen die nu nog kinderen verwekken, dat zijn idioten.
Helaas, want ik zou eerder willen dat alleen genieën zichzelf voortplanten, maar die doen dat dan weer niet.

maddox 25 maart 2014 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7072409)
Misschien dat je het vergeten bent, maar beledigingen en schelden rapporteer ik steeds.
Ongeacht van wie.

Oftewel, U hebt een enorm hand boven het hoofd.

Another Jack 25 maart 2014 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7072413)
Oftewel, U hebt een enorm hand boven het hoofd.

Ik hou me gewoon aan de regels.
Dat is alles.

maddox 25 maart 2014 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7072417)
Ik hou me gewoon aan de regels.
Dat is alles.

Dat verklaart uw persoonlijke aanvallen tegenover vele leden.

Bof, we weten allemaal hoe het werkt nietwaar.

Another Jack 25 maart 2014 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7072429)
Dat verklaart uw persoonlijke aanvallen tegenover vele leden.

Bof, we weten allemaal hoe het werkt nietwaar.

Dat is allemaal voor interpretatie vatbaar, een persoonlijke aanval.
Stel dat ik elke "aanval op ambtenaren" als persoonlijke aanval zou beschouwen, dan slaap ik niet meer.

Een simpel scheldwoord of belediging, dat is vrij simpel te herkennen.

maddox 25 maart 2014 09:21

Ik ben niet subtiel.

U denkt subtiel te zijn.

Another Jack 25 maart 2014 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7072444)
Ik ben niet subtiel.

U denkt subtiel te zijn.

Dat is uw interpretatie.
Alleen spijtig voor u dat het enkel de interpretatie van de moderatie is die telt.

quercus 25 maart 2014 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7072409)
Ongeacht van wie.

Goed om weten dat jij onmiddellijk het gaat uithuilen bij de moderatoren. In het vervolg zal ik, na het lezen van uw boodschappen, mij ook regelmatig "beledigd" voelen...

Another Jack 25 maart 2014 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7072464)
Goed om weten dat jij onmiddellijk het gaat uithuilen bij de moderatoren. In het vervolg zal ik, na het lezen van uw boodschappen, mij ook regelmatig "beledigd" voelen...

Ik weet niet of "zich beledigd voelen" voldoende is, dat is heel subjectief...
Een scheldwoord of belediging daarentegen is wel duidelijk.

maddox 25 maart 2014 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7072471)

Uw oneliners die niks met het topic te maken hebben, die U zo dikwijls op't forum gooit, die in veel gevallen als persoonlijke aanval gezien kunnen worden, worden door de moderatie niet gezien als inbreuk op het forumreglement.

Vandaar mijn opmerking dat U een beschermheer hebt.

Another Jack 25 maart 2014 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7072487)
Uw oneliners die U zo dikwijls op't forum gooit, die in veel gevallen als persoonlijke aanval gezien kunnen worden worden door de moderatie niet gezien als inbreuk op het forumreglement.

Vandaar mijn opmerking dat U een beschermheer hebt.

Ik denk eerder dat ik mij gewoon keurig aan het reglement hou.

quercus 25 maart 2014 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7072471)

Er zijn veel woorden die, naargelang ze de betrokkene al of niet bevallen, als scheldwoord kunnen opgevat worden. "Trol" is een term die hier op dit forum zodanig is ingeburgerd dat het een soort gemeenplaats geworden is. Niemand stoort er zich nog aan. Jij wel. Dat zegt ons heel veel over het soort "kruidje roer me niet" dat jij de facto bent. Jennen is toegestaan wanneer jij trol mag spelen, maar o wee wanneer je zelf het mikpunt wordt. Ga nu maar vlug opnieuw grienen bij Akira, kwestie van u "gewoon aan de regels te houden" nietwaar?

Hou er maar rekening mee dat ik voortaan tegenover uw persoon evenzeer erg lange tenen zal hebben.

maddox 25 maart 2014 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7072490)
Ik denk eerder dat ik mij gewoon keurig aan het reglement hou.

Ik weet dat vele medeforummers niet akkoord gaan met deze uitlating.

Another Jack 25 maart 2014 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7072495)
Er zijn veel woorden die, naargelang ze de betrokkene al of niet bevallen, als scheldwoord kunnen opgevat worden. "Trol" is een term die hier op dit forum zodanig is ingeburgerd dat het een soort gemeenplaats geworden is. Niemand stoort er zich nog aan. Jij wel. Dat zegt ons heel veel over het soort "kruidje roer me niet" dat jij de facto bent. Jennen is toegestaan wanneer jij trol mag spelen, maar o wee wanneer je zelf het mikpunt wordt. Ga nu maar vlug opnieuw grienen bij Akira, kwestie van u "gewoon aan de regels te houden" nietwaar?

Hou er maar rekening mee dat ik voortaan tegenover uw persoon evenzeer erg lange tenen zal hebben.

Kijk, quercus...

Ik begrijp dat je je nu voelt als een rood aangelopen kleuter die in de hoek staat te stampvoeten nadat de juf hem daar heeft gezet.
Het trolwoord op zich vind ik een zwaktebod, afgezaagd tot en met... toch blijft het in mijn ogen een scheldwoord. Net als het woord "pipo" trouwens, wat volgens mij de aanleiding was van je terechtwijzing.

Laat dat gewoon, hou je aan de regels en is iedereen is weer gelukkig.

Another Jack 25 maart 2014 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7072503)
Ik weet dat vele medeforummers niet akkoord gaan met deze uitlating.

Dat is hun probleem, niet het mijne.

maddox 25 maart 2014 10:05

Hebt U wel problemen?

Another Jack 25 maart 2014 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7072509)
Hebt U wel problemen?

Ja, stemproblemen.
Ik kan dagen geen woord zeggen, al gaat het vandaag iets beter.

quercus 25 maart 2014 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7072505)
Kijk, quercus...

Ik begrijp dat je je nu voelt als een rood aangelopen kleuter die in de hoek staat te stampvoeten nadat de juf hem daar heeft gezet.
Het trolwoord op zich vind ik een zwaktebod, afgezaagd tot en met... toch blijft het in mijn ogen een scheldwoord. Net als het woord "pipo" trouwens, wat volgens mij de aanleiding was van je terechtwijzing.

Laat dat gewoon, hou je aan de regels en is iedereen is weer gelukkig.

Indien jij "trol" zo erg vindt dat het voor jou een reden is om het uit te snikken op de schouder van Akira, dan heb je hier toch wel een hoop werk voor de boeg. Meer nog, dan is dit forum eerder nefast voor uw psychisch welzijn en dan ben je als discussiepartner volstrekt ongeschikt.

Maar kijk, wat mij betreft ligt de conclusie voor de hand, ik ga voortaan jouw proza straal negeren.

Tenslotte nog dit: in de door Mijnheer Jack als "beledigend" ervaren boodschap stond de term "pipo" niet eens vermeld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be