![]() |
Citaat:
Je hebt overigens gelijk dat die een flink deel van de vlaams-nationalisten alle recht op ons vertrouwen voorgoed verloren zijn. Ze zijn echter niet allemaal overgelopen... Wat de ware schuldigen (Hugo en Bert op kop) hem gelapt hebben is ronduit onvergeeflijk. Wat betreft ons "vertrouwen" zijn de andere partijen echter geen haar beter. Het volk blaaskens wijsmaken voor de verkiezingen (snel en efficiënt beleid!) en het er daarna voor spek en bonen laten bijlopen is kiezersbedrog en corruptie blijft corruptie. Chantage van de politici van het ene landsdeel tegenover het andere, de achterkamertjespolitiek, de ronduit onverteerbare compromissen, het is nog altijd de onuitroeibare Belgische manier van politiek bedrijven. En dat zal zo nog een eeuwigheid doorgaan vooraleer zelfs maar de mogelijkheid geschapen wordt om daar een punt te kunnen achterzetten. Er zijn intussen alweer genoeg nieuwe schandalen bekend (al was het maar in verband met de benoemingspolitiek) waardoor we het begrip" nieuwe politieke cultuur" maar beter heel vlug vergeten. Dat woord wordt trouwens (toevallig?) nog zelden in de mond genomen. |
De keuze is voor mij duidelijk: ANKE!!
Zij is intelligent, mooi, zorgt dat ze haar eigen boterhammeke kan verdienen. Zij durft ook uitkomen voor haar mening en voor wie zij is. Dat wordt haar niet altijd indank afgenomen (denk maar aan de balie), maar zij gaat toch door met te zijn wie ze is, en zo is het goed...!! Zij zal het nog ver brengen. Als we daarentegen tante Tilleke bekijken. Ze heeft een leuk snoetje, dat moet ik toegeven. Intelligentie is ver te zoeken (ik bedoel daarmee geen schoolse boekenkennis...). Met flipke trouwen zegt genoeg over die intelligentie. De studies psychologie zal ze waarschijnlijk niet doen om ooit het beroep van shrink uit te oefenen... Pre-marriage vs after-marriage ------------------------------------- Voor het huwelijk met flupke zagen we een frisse opgewekte meid met redelijk goede smaak voor kleding. Op dat moment heb ik zelfs nog gedacht: 'gaat er eindelijk een frisse wind door de muffe paleisgangen waaien??' Ik begreep wel niet wat ze in Flip zag (behalve de titel van toekomstige koning...). Na het huwelijk is het echter serieus bergaf gegaan met het opgewekte snoetje van de pre-marriage Mathilde (de smile is gebleven, maar die is volgens mij zo fake als het maar zijn kan). De kledingstijl is nog meer achteruitgegaan. Zou gaan shoppen met tante Fabiola?? Gelukkig gaan ze niet naar dezelfde kapper! |
Knuppel,
Ik geloof niet dat we het hier hadden over mensen die de bedoeling hebben om hun duit IN het zakje te doen maar veeleer om het er UIT te halen. |
Vrienden toch,
wie kan daar nu aan weerstaan :?: Zie eens hoe goed dat glaasje wijn Tilleke smaakt :!: Een onvervalste epicuriste is onze toekomstige vorstin. Een balsem voor de ziel. Die moet niet met de borsten bloot om in de gunst des volks te komen......... ![]() |
Citaat:
...en ik die dacht dat Superstaaf tegen de kerk en de katholieken was... Even consequent blijven hé Staaf! Of ga jij soms nog naar de heilige mis? Hou jij misschien van miswijn? Gun jij je platonisch "liefje" niets beters dan gouden kelken met een minderwaardige inhoud en een kerkelijk huwelijk met een man die haar, door zijn verwekking uit de juiste broek, aan de hoogste adelijke titel kan helpen? Wat een prijs! Die d�*t de dag van heden nog wil betalen moet wel erg "balsemachtig" zijn. Ik zou nog liever mijn borsten aan heel de wereld laten zien dan aan een ongeïnteresseerde Flippe! Ik wil begot een man die mij graag kust en knuffelt en daar heb ik bij de "man" van mooie Mathilde nog niets van gemerkt!!! Integendeel, hij raakt haar niet alleen nauwelijks aan, hij vermijdt zelfs oogcontact met haar! Medelijden hoeft evenwel niet want ze was er zelf bij toen ze ervoor koos. |
Citaat:
Onze vorstin is naast katholiek ook enorm verstandig. Bekijk maar eens hoe ze hier de rector van de KUL intellectueel aan zijn stoel vastnagelt: ![]() Ik besef het hoor: weerom bevindt mijn droomvrouw zich in katholiek milieu, maar ik zie het als een oefening in verdraagzaamheid om haar deze kleine ondeugd te vergeven. |
Intellectueel aan zijn zijn stoel genageld?
Waar zijn haar handen? |
Die brave mens durft niet anders dan naar Tilleke te luisteren!
|
Het is nog veel meer dan dat. Zij is bezig die verdwaasde katholieken hun ogen te openen. Hiervoor heeft zij zelfs speciaal lessen Nederlands gevolgd, in Nederland nog wel.
Eens te meer blijkt duidelijk dat adelijke mensen inderdaad beter zijn dan gewoon gepeupel. Ik heb het lang niet willen geloven maar nu kan ik er niet meer omheen. |
Citaat:
Zou je niet beter een voorbeeld aan Knuppel nemen, en mij tegenspreken :?: Als jullie mij zo snel bijvallen, zelfs op ironische wijze, dan kan ik niet meer als roze ridder voor mijn blonde prinses fungeren. 8O Citaat:
Zo hoort het. Welke liederlijke gedachten durf jij over mijn aanbedene koesteren :?: :!: :?: :!: Vileinrig vel :!: :!: :!: :evil: :evil: :evil: |
Citaat:
Linus PS Een tipje van de sluier, omdat je aandringt. Hoofdrolsperlers waren een zeker M., drie lederen zweepjes, een pot vanille-ijs en een Duitse scheper... Not a pretty sight! En wilt u mij nu excuseren, ik moet dringend in therapie 8) |
Citaat:
En dan spreek ik niet eens over je sexuele outing die er nauwelijks nog latent of verhuld in vervat zit.......... Neen: die pot vanille-ijs, waarde Linus, zal je ooit de das omdoen. Dat is het sleutelelement van jouw nachtelijke visoen. Verzoek me a.u.b. niet om de analyse hiervan publiek te maken: ook de grootste pervert heeft recht op privacy, en bescherming van zijn persoonlijke levenssfeer. Voor zover we van een persoon kunnen spreken in uw betreurenswaardige 'case'. Geloof me vrij: wiens droombeelden door een pot ijsroom bevolkt worden, zal aan één therapeut absoluut niet genoeg hebben.................. Jouw witte jasje-met-lange-mouwen wordt gebreid, en de pot valium staat gevuld op je te wachten in een knus kamertje, bekleed met zachte wanden, maar zonder meubilair..................... Ik kan je onmogelijk het beste wensen, want ik wil niet liegen......... :( De mededogende doch aangedane Superstaaf® |
Wordt hopelijk vervolgd.
Kan nog leuker :) :) :) worden... |
Citaat:
Banana Split, Poire Belle Hélène, Peche Melba, Dame Blanche, Coupe Fraise, Vanille met Vers Fruit, Coupe Romance, Coupe fruits rouges, Coupe Normande, kinderijsjes, Tropical, Brésilienne, en vooral, de Coupe Royale. Ik vrees dat ik hulp nodig heb :puppydog: |
Citaat:
Het zat er aan te komen! Laat ik maar de helpende hand uitsteken eneen paar 'essentials' toevoegen:
Gelukkig vergat je de 'Coupe Royale' niet. Er is nog hoop op kentering in je arme luizenbestaan. Leve Tillekeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! |
Komaan Linus! Gooi maar "royaal" voer naar onze Superstaaf® anders valt hij zonder de nodige energievoorraad om zijn "Hof" zo béééééldig te kunnen houden. :wink:
|
Citaat:
Thomas |
+ nog bijna te vergeten, we zitten weer allemaal op de kap van de Kerk! En dan noemen zich velen toch nog verdraagzaam!
Thomas |
Citaat:
En ja, de begeleiders laten met op het internet, als ik maar niet naar de site van Hagen Dazs of Carte d'Or ga... Linus |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be