Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   N-VA: "Wij zijn geen separatistische partij" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200098)

BWarrior 27 maart 2014 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7075660)
2

Sommige zaken eens checken, vb http://www.n-va.be/wie-is-wie/partijsecretariaat, vb. facebook, vb. google ... Volledig overbodig voor linkiewinkies.

.

De tweet ging uit van de officiële N-VA-account.

De schoofzak 27 maart 2014 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7075897)

ok, dan is het goed, dan zullen wij de verkiezingen verliezen met een smadelijke uitslag van minder dan 20 procent ...

Laat ons maar eens goed lachen.

.

Knuppel 27 maart 2014 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 7075897)

Kan je daar ook een bewijs van leveren?

Als dat klopte was die naam trouwens bekend bij de N-VA. Maar hij is NERGENS op hun hele webstek terug te vinden.

Ook jullie zouden dat geweten hebben als jullie het gecheckt hadden. Jullie begeerte om de N-VA een loer te draaien was echter te groot.
Het forum staat vol met uitspraken van wél bekende N-VA-ers die er recht voor uit komen wat de bedoeling is, maar jullie kozen voor een twitterbericht van een voor de N-VA compleet onbekende om die partij te kunnen compromiteren.

Het zou me niet verwonderen mocht dat bericht uit een van jullie eigen kokers komen.

Den Duisteren Duikboot 27 maart 2014 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7075915)

Als dat klopte was die naam trouwens bekend bij de N-VA. Maar hij is NERGENS op hun hele webstek terug te vinden.

Ook jullie zouden dat geweten hebben als jullie het gecheckt hadden. Jullie begeerte om de N-VA een loer te draaien was echter te groot.
Het forum staat vol met uitspraken van wél bekende N-VA-ers die er recht voor uit komen wat de bedoeling is, maar jullie kozen voor een twitterbericht van een voor de N-VA compleet onbekende om die partij te kunnen compromiteren.

Het zou me niet verwonderen mocht dat bericht uit een van jullie eigen kokers komen.

Misschien iets aandachtiger lezen wat Den Duisteren Duikboot schreef. Dat is een man waar men van op aan kan:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7075295)
Het is wel degelijk de officiële twitteraccount van de N-VA die reageerde op een tweet van Lieven Tailly: http://twitter.com/de_NVA/status/448112713248821248

Xenophon 27 maart 2014 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7075885)
:-o Xeno die Apache.be leest ! dat had ik niet verwacht.

Uw verwachting bleek juist, ik lees dat ook niet, het was enkel daar dat ik de quote van Peumans terugvond.

En om helemaal juist te zijn, want het artikel op Apache is enkel voor abonnees, mijn quote komt van de webstek van een van de broers Van Rompuy die daar Apache quote.

Den Duisteren Duikboot 27 maart 2014 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7075962)
Uw verwachting bleek juist, ik lees dat ook niet, het was enkel daar dat ik de quote van Peumans terugvond.

En om helemaal juist te zijn, want het artikel op Apache is enkel voor abonnees, mijn quote komt van de webstek van een van de broers Van Rompuy die daar Apache quote.

Je eer is gered. :-)

Het Oosten 27 maart 2014 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7075962)

De NVA rijdt zich constant in de vernieling door geen open kaart te spelen en te spreken met dubbele tong.

In artikel één van haar programma (dus niet in artikel twintig) staat dat ze streeft naar een onafhankelijk Vlaanderen.

En dus is ze een separatische partij. En bijgevolg moet ze niet de schijnheilige uithangen en doen alsof ze dat niet is!

BWarrior 27 maart 2014 18:03

Citaat:

Beste,

Dat valt inderdaad te bewijzen.

ViveLaBelgique 27 maart 2014 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7075913)
ok, dan is het goed, dan zullen wij de verkiezingen verliezen met een smadelijke uitslag van minder dan 20 procent ...

Laat ons maar eens goed lachen.

Wie ben jij om "eens goed te lachen" met het eerste punt uit de N-VA statuten ?

ViveLaBelgique 27 maart 2014 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door opatheker (Bericht 7076026)
Neemt u het eerste artikel van de PS serieus?

Ja. Jij niet ?

SMI94 27 maart 2014 19:03

Citaat:

Weet jij niet hoe twitter werkt, of wat is dat eigenlijk?

nabat54 27 maart 2014 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7074908)
We weten al langer dat de interne democratie in de N-VA niets voorstelt. Congres? Negeren.

U bent N-VA lid ?

indien ja : vertel ;-)
indien nee : ta guelle ....

ViveLaBelgique 27 maart 2014 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door opatheker (Bericht 7076053)
Ik ook. Daarom wil ik de PS weg.
Jij niet?

Ik ben nooit voorstander geweest van Elio Di Rupo I die door Bart De Wever aan de macht is gezet.

4x10E6 27 maart 2014 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door opatheker (Bericht 7075961)
De N-VA streeft waarschijnlijk enkel naar het best mogelijk bestuur van Vlaanderen.
In het belang van Vlaanderen en zijn inwoners.

En meer moet dat niet zijn.

.. whoa .. kan u even voor mij toelichten wie de inwoners van flaenderen wel mogen zijn en wat hun belang dan wel zou mogen inhouden .. meer hoeft dit echt niet te zijn ..

4x10E6 27 maart 2014 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7076151)
Ik ben nooit voorstander geweest van Elio Di Rupo I die door Bart De Wever aan de macht is gezet.

.. ah .. nu doet u meneer De Wever veel meer eer aan dan hem toekomt .. er waren per slot van rekening ook nog een pak Waalse kiezers .. 894.543 voor de kamer om precies te zijn ..

fonne 27 maart 2014 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door opatheker (Bericht 7076026)
Neemt u het eerste artikel van de PS serieus?

Zij hebben toch de macht gegrepen?
Opdracht vervuld.

ViveLaBelgique 27 maart 2014 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7076159)
.. ah .. nu doet u meneer De Wever veel meer eer aan dan hem toekomt .. er waren per slot van rekening ook nog een pak Waalse kiezers .. 894.543 voor de kamer om precies te zijn ..

Die waren met minder dan de kiezers die voor N-VA en hun zielgenoten van het Vlaams Belang gestemd hadden.

4x10E6 27 maart 2014 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7076180)
Die waren met minder dan de kiezers die voor N-VA en hun zielgenoten van het Vlaams Belang gestemd hadden.

.. exactamundo .. dus wat belette meneer De Wever in 2010 te doen wat hij wou doen ? wat zal meneer De Wever staks in mei beletten om te doen wat hij wil doen ?

ViveLaBelgique 27 maart 2014 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7076189)
.. exactamundo .. dus wat belette meneer De Wever in 2010 te doen wat hij wou doen ? wat zal meneer De Wever staks in mei beletten om te doen wat hij wil doen ?

Bart De Wever heeft zijn zin gekregen met Elio Di Rupo I.

4x10E6 27 maart 2014 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7076199)
Bart De Wever heeft zijn zin gekregen met Elio Di Rupo I.

.. zegt u nu meneer De Wever de grootste adept van het PS model is ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be