![]() |
Geen broodje kroket daar denk ik :roll:
Marihuana uit de muur Zo zie je maar, wat een idioten zeg, GROW UP! |
Citaat:
Waarom verbieden ze zoiets niet in plaats van mij constant te verleiden? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het enige dat gij doet na je tweede glas, is beginnen zagen. . |
Citaat:
Als ik hen niet had gehad was ik nu dood door de drank of erger nog... |
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen we bijvoorbeeld om de 5 jaar eens switchen van roesmiddel ..gedurende 5 jaar verbieden we Alcohol en promoten we cannabis de daaropvolgende 5 jaren doen we het omgekeerde... Ik denk dat het kot te klein zou zijn.....Stel U voor al die mensen die 'tegen' drugs zijn zouden gedurende 5 jaar hun geliefkoosd brouwsel moeten missen ! |
Citaat:
|
Citaat:
En ik voel mij volledig ontspannen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Is niet omdat veel mensen er goed op gaan, dat iedereen er goed op gaat he. 't Is dus belangrijk dat iedereen zijn eigen drugs kan nuttigen zonder zichzelf daarin te verliezen... Maar als enkel alcohol mag.... dan sta ik in de koud. En hou ik mij netjes aan de wet als ik eens zin heb om los te gaan, komt uw kind misschien morgen niet meer thuis. Dus wat dan? Mijn schuld omdat ik pas weet wat man zijn is na drank? (Contextrukken) |
Citaat:
"Toen ik dronk wou ik mensen doodslaan." Ik neem aan dat je bierglazen vol rum zat leeg te drinken. Misschien eens naar een psychiater gaan. |
Ja, ik had hulp nodig. En ik schaam mij daar niet voor. Het oordeel is gemakkelijk. De rit uitzitten en daarna de oordelen nog slikken, het blijven uitzitten iets anders.
Ieder zijn oordeel en ik ga mij echt niet verantwoorden. Punt is, ik ben geen enige zaak. Ik heb diep en heel dichtbij de sporen van alcohol gezien. En dat begint allemaal goed en wel, ... En eerlijk, als we eerlijk zijn, de gemiddelde Vlaming, hoeveel liter wijn en bier consumeert die zo per week? Wat is problematisch drinken? Vanaf je meer dan 2 glazen per dag drinkt. Dan ben je al een probleem. Wee BE ge hebt een probleem, een dik. En ik heb beide culturen van heel dichtbij gezien. Drank en drugs. Wie zijn oordeel zal het dichtste bij de realiteit liggen? En wie zijn wij eigenlijk om een oordeel te vellen of te bepalen wie wat mag? Drank is het grootste drugsprobleem aller tijden! En het wordt tijd dat dat erkent wordt. Hypocriet de vinger wijzen naar een plantje en de gebruikers zal het probleem niet verhelpen. De preventie en opvang is trouwens een treurig geval in het land... wederom van dichtbij gezien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be