| HRobin |
20 april 2014 09:14 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
(Bericht 7105931)
De Croo doet wettelijk niets verkeerd. Wat hij doet , mag hij doen. Men probeert gewoon spijkers op laag water te vinden om de man een hak te zetten. Welnu, dan betaal ik met gelijke munt en zoek ik ook spijkers op laag water. En zo heb ik het gerucht gehoord dat De Wever meer dan eens een van zijn kinderen met de dienstwagen naar school brengt. Mocht dit zo zijn, is dit dan verkeerd. Dat is de vraag.
|
Spijkers op laag water :roll:
Artikel
Citaat:
De Croo laat zich naar verluidt elke weekdag van zijn thuisstad Brakel naar Brussel *voeren, ook wanneer er géén samenkomst is in het parlement. ‘Sommigen gebruiken de dienstwagens nu alsof ze een privéchauffeur hebben, en dat is nooit de bedoeling geweest’, klinkt het geërgerd in het parlement.
Het werkt ook de chauffeurs op de heupen. Zij stapten al naar de dienst Administratie van het parlement, maar kregen te horen dat ze ‘wegens zijn leeftijd en aanzien nog maar even op de tanden moeten bijten’, aangezien De Croo na 25 mei niet meer terugkeert naar de Kamer.
|
Dat die van het parlement er zich aan ergeren laat me eigenlijk koud. Zij hebben de mogelijkheden in handen om dit te veranderen.
De chauffeurs daarentegen zijn hier het slachtoffer van, ze worden als slaven gebruikt door De Croo, of niet soms?
Trouwens, dat gerucht dat je zogezegd hebt gehoord, ging dat over "dienstwagen met chauffeur" of "dienstwagen zonder meer". Of was het voldoende dat het gerucht over BDW ging om het op te pikken.
|