![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Steek Uw hoofd ,maar samen met de meeste Belgicisten, rustig verder in de grond . Ontkenning is de eerste fase in het rouwproces van de Belgicistische nachtmerrie; de Vlaamse onafhankelijkheid die er onvermijdelijk zal komen.:-) |
Citaat:
Met nog maar 20% Franstalige toeristen aan de Vlaamse Kust? Dat moet dan zo iets zijn als de CD&V , die denken ook nog altijd dat ze de eerste partij van Vlaanderen zijn:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
De burger is niet geïnteresseerd in de staatshervorming. Hij hecht véél meer belang aan economische thema's. De actualiteit niet gevolgd de laatste tijd? |
We vatten samen en onthouden, hoe minder Franstaligen er zijn zoveel temeer tevreden mensen er zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onze economische problemen kunnen we veel beter oplossen in onze eigen onafhankelijke Vlaamse staat, zonder dat blok van een geldverslindende Belgische schoonmoeder aan ons been. :-) |
Raf, leg eens uit waarom we zo'n hoge staatsschuld tov buurlanden hebben en het hoogste belastingsbeslag van de wereld? De reden is dat België geen efficiënte constuctie is.
Met de belastingsinkomens van de staat zouden we wonderen moeten kunnen verrichten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer kan men daar niet over zeggen... |
Citaat:
De meest realistische en meest logische oplossing ligt dus voor de hand. Ik geloof niet in jou optie en ik denk dat je er zelf ook niet echt in gelooft. Trouwens jouw oplossing is al eens uitgeprobeerd en dat werkte blijkbaar niet. |
Ik raad de toeristische sector aan de Vlaamse kust aan om 3 talig te zijn.
Nederlands, Duits en Engelstalig. Daar zit de toekomst voor onze kust. Hogere prijsklasse,kwaliteitsvolle producten en service in de taal van de klant. Franstaligen altijd welkom, als ze zich aanpassen.:lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be