![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het knap dat die moeder toch de moed heeft om dit kind een kans te geven, en natuurlijk kan dat arme schaapje (het kindje) er niets aan doen dat hij Down heeft. Maar dan zou ik als moeder toch niet de pretentie durven hebben foto's van mijn kind op het internet te zetten. Wie weet, als dat kind later groot is en het vindt zijn foto's van hem als baby's terug op het net, en hij hier verontwaardigd over is... Toch een vorm van schending van de privacy.
|
Citaat:
dat heeft nu eens niks met politiek correctheid te maken, wel met een goede opvoeding |
Citaat:
|
Citaat:
Als je een blog over je kind publiek maakt, mèt mogelijkheid tot reageren, dan moet je weerbaar genoeg zijn om de minder leuke antwoorden te counteren. Anders moet je daar niet aan beginnen. Ik vind het plaatsen van foto's van je kinderen op het internet ook niet echt aan te bevelen, alhoewel ze dat nu met FB als standaard beschouwen. |
Citaat:
Erg begripvol ben je dan niet natuurlijk. |
Citaat:
Als je zulke zaken op internet zet dan weet je dat je ook negatieve reacties gaat krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beiden zijn hier fout: zowel de reageerder die geen enkele toegevoegde waarde brengt met zijn mening. Tenslotte : "les goûts et les couleurs ne se discutent pas", noch de moeder die eerst de opening maakt en laat, en dan enkel de reacties wil hebben die zij leuk vindt. |
De moeder ziet er anders wel knap uit.
En het kindje, wel dat heeft blijkbaar heel veel pret. Gelukkig maar dat het zich van die internet-lul geen moer aantrekt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe harder je kijkt naar het uiterlijk van anderen hoe inhoudslozer je zelf bent of hoe ontevredener je met je eigen uiterlijk bent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be