Het Oosten |
25 april 2014 18:47 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde
(Bericht 7113684)
Ik vind nog altijd dat een beeld meer zegt dan duizend woorden, zeker als die woorden uit de verzuurde mond van BWarrior of het Oosten komen.
De ene heeft nu een logo van Noord-Korea als embleem, waarmee hij wil symboliseren dat België even democratisch is, de andere is duidelijk al jaren het noorden kwijt...
Dus speciaal voor hen nog een screenshot van het Journaal van daarnet.
|
Tutut. Ik heb gezegd dat de NVA schommelt tussen 31-33%. En dat ze altijd rond hetzelfde resultaat zit in de laatste peilingen. Dus ze trappelt ter plaatse indien we de laatste peilingen mogen geloven. Dat heb ik gezegd. Niet meer, maar ook niet minder.
Ik heb ook gezegd dat de federale regeringspartijen niet echt afgestraft worden. En dit, niettegenstaande ze geen populair beleid hebben gevoerd in deze tijd van crisis. Maar ze namen hun verantwoordelijkheid terwijl de NVA ging lopen. Nochtans, echt profiteert de NVA niet van de regeringspartijen. Indien ze de massale overlopers van het VB niet had gehad, is het maar de vraag of de NVA ooit aan de 30% was geraakt.
En dus, de buit is nog niet binnen voor de NVA, ook al eisen ze nu al ministerposten op. Of met andere woorden, de NVA kan men al betitelen als: le nouveau PS flamand est arrivé.
Tenminste... dat denkt de NVA dan maar. We zullen zien hoe de teerling zal worden geworpen na 25 mei. Daar is het om te doen: de verdeling van macht, het vast leggen van het beleid, en de verdeling van de postjes.
|