Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Eurofiel uitschot bekogeld Farage met ei (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201583)

Calvinist 12 mei 2014 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7135499)
"Eurofiel uitschot bekogeld Farage met ei": de oen die deze thread heeft opgestart, moet zich dringend even gaan bijscholen in het 1e of 2e leerjaar!

Nou, nou simpeler kan het weer niet. Als de argumenten van de eurolovertjes op zijn gaan ze wat mauwen over taalfouten. Wel, het zal mij aan men togus roesten, hoor. :rofl:

doeme80 13 mei 2014 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist (Bericht 7136628)
Nou, nou simpeler kan het weer niet. Als de argumenten van de eurolovertjes op zijn gaan ze wat mauwen over taalfouten. Wel, het zal mij aan men togus roesten, hoor. :rofl:

Alsof iemand jouw mening serieus neemt.:lol:

Zoals Maarten van Rossem zei : PVV belooft dingen die ze NOOIT kunnen waarmaken.
Nederland zal nooit uit de EU stappen en nooit uit de Euro.
Dus blijf maar dromen op je stoffig zolderkamertje.

Miauw! 13 mei 2014 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doeme80 (Bericht 7138018)
Alsof iemand jouw mening serieus neemt.:lol:

Zoals Maarten van Rossem zei : PVV belooft dingen die ze NOOIT kunnen waarmaken.

Net zoals België nooit uit de EU zal stappen, zelfs al zouden VB of PVDA+ het voor het zeggen hebben.

N.B.: ik ben verre van een "eurolover", maar ook geen "eurohater".

subocaj 13 mei 2014 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7138036)
Net zoals België nooit uit de EU zal stappen, zelfs al zouden VB of PVDA+ het voor het zeggen hebben.

PVDA+ wil wel een EU, maar niet dit asociaal, ondemocratisch, enkel voor rijken en bankiers opgericht vehikel.

doeme80 13 mei 2014 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7138036)

Ik ook niet. Om democratischer te kunnen worden moet er gewoon een politieke unie komen.
De Nederlanders snappen niet dat ze door de Britten worden opgestookt. En de Britten worden dan weer voor de kar van de VS gespannen.
De VS en Rusland hebben bang van een sterke Europese Unie.

Miauw! 13 mei 2014 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7138125)
PVDA+ wil wel een EU, maar niet dit asociaal, ondemocratisch, enkel voor rijken en bankiers opgericht vehikel.

Zei ik dat dan niet? Net zoals VB zijn ze eurokritisch/eurosceptisch, maar geen van beiden wil uit de EU stappen.

Miauw! 13 mei 2014 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doeme80 (Bericht 7138193)
[/b]

Ik ook niet. Om democratischer te kunnen worden moet er gewoon een politieke unie komen.
De Nederlanders snappen niet dat ze door de Britten worden opgestookt. En de Britten worden dan weer voor de kar van de VS gespannen.

Wees daar maar zeker van. En vergeet China niet.

Calvinist 15 mei 2014 04:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doeme80 (Bericht 7138018)

Daar ben ik nog niet zo zeker van. De afkeer van de Nederlanders van de eurofielen is inmiddels op een hoogtepunt. Jij bent Belg en daarom vind je Europa leuk maar wij Nederlanders hoeven dat wangedrocht niet. Weerbaar en onafhankelijk. Dat zijn wij!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doeme80 (Bericht 7138193)
[/b]

Typische eurofiele prietpraat die in een land zonder identiteit als Belgie wordt verkondigd. Nederlanders zijn idd nauw verwant met de Engelstalige cultuur. Onz e handelsgeest is angelsaxisch en daarom alleen zullen we nooit met de Vlamingen overeenstemmen. Leer er maar lekker mee leven want de UK zal binnenkort het zinkende schip verlaten en Nederland zal snel volgen. Uw eurodroom ligt aan diggelen...

ilfalco 15 mei 2014 15:03

vandaag in nederland geweest en overal stop SUPERSTAAT EU vooral van sgp(ChristenUnie?) en SP.... ook radiospots. Dus niet enkel rechts wil de EUSSR stoppen...

kelt 23 mei 2014 05:10

UKIP is in ieder geval op weg naar aanzienlijke zetelwinst terwijl de enige partij in het VK die duidelijk "pro-EU" is,de Libdems, waarschijnlijk naar de kapper moet.

Een verschil met Nederland, waar de PVV waarschijnlijk geen winsten zal halen,terwijl het duidelijk pro-EU D66 dat wel lijkt te gaan doen?

De boodschap: Wie een "zo-zo" houding aanneemt tegenover de EU,zoals de "grote partijen", wint geen stemmen,maar verliest er eerder.Die schuivende stemmen gaan op zoek naar partijen die duidelijk zijn.

Benieuwd hoe het hier wordt,gezien er hier geen echt duidelijke,virulente tegen- of mee-standers van de EU zijn onder de partijen..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be