![]() |
Citaat:
Wat gaat een ongehuwde moslimmaagd uitvoeren in een moslimland? Niet HIER, HIER kan ze zelf in haar onderhoud voorzien, maar in een moslimland. Blijft ze ten eeuwigen dage bij papa en daarna bij de oudste broer wonen of hoe zit dat? |
Citaat:
enkel die twee zaken aub. Laat de fertiliteitsklinieken maar voor wat ze zijn en laat enkel kaffers daar gebruik van maken. Dat wij kunnen wat Allah niet kan, laten we dan maar voor wat het is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Want ook dat plezier wordt de moslima's ontzegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ook, hoe gaat een kaffer-geneesheer de weg vinden in uw 7 sets ingewanden? |
Bs'd
cookie monster, ben jij een man? Ik dacht altijd dat jij een vrouw was vanwege uw vrouwelijke typstijl. |
Yep , 173cm een & al lul :)
En ik ben wreed lesbisch :) Nu serieus , net gecheckt , ik ben een man :) Dat zegt ook mijn dokteres :) Laatst ook een vriendin die vroeg of ik een man was , ze zag , en zei: "verrek , u bent inderdaad een man !!" :) Ze was tevree ermee :) |
Citaat:
|
Citaat:
Mohammed heeft ook gezegd dat Allah zelf kiest wie er geboren wordt, dus gaat ge daar toch geen kaffer mee laten bemoeien zeker? Dat is vragen voor het hellevuur! |
Citaat:
Waar is de consequentie in het verhaal? |
Citaat:
Vraag je nu niet wat te veel ? |
Citaat:
Het constante pick & choose gedrag van de islamieten moet in vraag gesteld worden. You can't have your cake and eat it. |
Citaat:
Maar alle 'gekheid' op een 'stokje' ik woon ook al jaar en dag alleen en dat is een keuze, niets mis mee. Veel mensen gaan samenwonen omdat men denkt er dan financieel beter van te worden wat in de dag van vandaag ook best een twijfelachtige zaak is. Veel mensen gaan samenwonen om het alleen zijn op latere leeftijd een beetje uit te schakelen in de zin van met zen twee hou je elkaar in het oog mocht er wat mislopen op basis van gezondheid en zo niet? Daar ga ik wel van het standpunt uit van een goeie relatie. ;-) Kinderen, daar kies je ook zelf voor natuurlijk. het staat iedereen vrij. Er is natuurlijk een groot verschil tussen kinderen 'maken' om de familienaam verder te laten lopen (ook al niet meer nodig tegenwoordig) of gewoon een kweek/soortbehoud op te zetten al dan niet om de nodige kindergelden te kunnen incasseren. 8O |
Geen kinderen (ik haat kinderen).
Geen vrouw (liever af en toe een leuke relatie gebaseerd op lust). Financieel onafhankelijk (en ik deel dat niet met een vrouw). Ik doe en laat wat ik wil (niemand zaagt aan mijn hoofd). En het leukste: als je 20 jaar bent en je ziet een vrouw van 30 jaar dan denk je wat een oude doos. Als je 40 jaar bent en je zit een vrouw van 30 jaar dan denk je lekker ding. Ben je 50 jaar en je ziet een vrouw van 40 jaar dan denk je ook weer lekker ding. Dus als man hoe ouder je wordt hoe meer vis er in de vijver komt. En een oude of jonge vrouw is even snel veroverd. Sneller dan velen denken. En of ze nu geringd is of niet: dat voel je niet :D Laat het trouwen, huisje, tuintje, kinderen maar over aan de mannen die graag onder een sloef liggen of die uit gemakzucht een "seut" zoeken ;) |
Citaat:
Voor een 35 jarige (normale)vrouw is een vent van 60 enkel een sympathieke opa ...niet meer of niet minder. |
Citaat:
Ik heb zo een nicht , net getrouwd , huwelijksnacht .... hare vent was er vandoor .... en met wie .... zijne aanhouder !!!! Sindsdien wil ze NIKS meer !!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be