Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Ik woon zelfs graag alleen :) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201586)

circe 24 mei 2015 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7668164)
Trouwen is alvast voor moslims geen verplichting. Niet iedereen kan of wil dat doen. Iemand die dat niet doet is geen zondaar.
Maar trouwen wordt zeer sterk aangemoedigd door de aard van de mens die als paar en met seksuele behoeftes (voortplantingsdrift) is geschapen. Het helpt om zonde of zondige relaties tegen te gaan.

welk soort islam hang jij aan? Me dunkt dat trouwen één van de hoogste verwachtingen is binnen islam en kost wat kost moet vervuld worden.

Wat gaat een ongehuwde moslimmaagd uitvoeren in een moslimland? Niet HIER, HIER kan ze zelf in haar onderhoud voorzien, maar in een moslimland. Blijft ze ten eeuwigen dage bij papa en daarna bij de oudste broer wonen of hoe zit dat?

circe 24 mei 2015 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7668168)
Iemand die geen kinderen kan krijgen, kan als gelovige twee zaken doen:
1. bidden/smeken tot God
2. zich uiteindelijk erbij neerleggen als God's wil. En wat Hij wil is het beste.

eindelijk eens iets waar ik het volledig met je eens bent.

enkel die twee zaken aub.
Laat de fertiliteitsklinieken maar voor wat ze zijn en laat enkel kaffers daar gebruik van maken.

Dat wij kunnen wat Allah niet kan, laten we dan maar voor wat het is.

alice 24 mei 2015 15:15

Citaat:

1. bidden/smeken tot God
2. zich uiteindelijk erbij neerleggen als God's wil. En wat Hij wil is het beste.

Denk je ooit wel eens een minuut voor jezelf? Bovendien vertel je weer onzin, genoeg moslims proberen het via kunstmatige bevruchting, waarschijnlijk omdat bidden niet echt helpt. De natuur een handje helpen is dus volgens veel van je broers en zusters ook een mogelijkheid.

cookie monster 24 mei 2015 19:15

Citaat:

1. bidden/smeken tot God

Wat met ongelovige die geen kinderen kunnen krijgen ??

maddox 24 mei 2015 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7668164)
Trouwen is alvast voor moslims geen verplichting.

Het is ook voor christenen geen verplichting
Citaat:

Maar trouwen wordt zeer sterk aangemoedigd door de aard van de mens die als paar en met seksuele behoeftes (voortplantingsdrift) is geschapen. Het helpt om zonde of zondige relaties tegen te gaan.
Voor een moslima is het huwelijk de enige niet zondige manier om seks te hebben, terwijl de moslim gerust een hele reeks slaven mag neuken, zonder dat er huwelijk of zonde bij te pas komt. Beter nog, die mag getrouwd zijn met 4 vrouwen tegelijk, maar als ie een triootje of orgie wil, moet ie wel met slaven aan de slag.
Want ook dat plezier wordt de moslima's ontzegd.

Guinevere 24 mei 2015 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7668184)
welk soort islam hang jij aan? Me dunkt dat trouwen één van de hoogste verwachtingen is binnen islam en kost wat kost moet vervuld worden.

Wat gaat een ongehuwde moslimmaagd uitvoeren in een moslimland? Niet HIER, HIER kan ze zelf in haar onderhoud voorzien, maar in een moslimland. Blijft ze ten eeuwigen dage bij papa en daarna bij de oudste broer wonen of hoe zit dat?

Zoiets, ja. Ik heb mensen in de moslimfamilie- en kenissenkring die niet getrouwd zijn, ook vrouwen, maar ze vormen wel een minderheid.

Edward De Vere 24 mei 2015 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7668615)
Zoiets, ja. Ik heb mensen in de moslimfamilie- en kenissenkring die niet getrouwd zijn, ook vrouwen, maar ze vormen wel een minderheid.

Wanneer worden hun hoofden afgesneden?

Guinevere 24 mei 2015 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7668186)
eindelijk eens iets waar ik het volledig met je eens bent.

enkel die twee zaken aub.
Laat de fertiliteitsklinieken maar voor wat ze zijn en laat enkel kaffers daar gebruik van maken.

Dat wij kunnen wat Allah niet kan, laten we dan maar voor wat het is.

Vruchtbaarheidsbehandelingen zijn geen zonde. Het is zelfs de plicht van een moslim om genezing voor zijn ziektetoestand te zoeken en er gebruik van te maken moest die er zijn.

maddox 24 mei 2015 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7668627)
Vruchtbaarheidsbehandelingen zijn geen zonde.

Als allah het wil, zal de vrouw/slavin wel zwanger worden, zelfs met condoom, de pil en coïtus interuptus.
Citaat:

Het is zelfs de plicht van een moslim om genezing voor zijn ziektetoestand te zoeken en er gebruik van te maken moest die er zijn.
U moet uw haatboekje eens beter lezen en minder uit uw duim zuigen. Vliegen zijn de reden van ziektes, ge moet de vleugels in de juiste volgorde in uw eten soppen. Want de ene draagt de ziekte, de andere de genezing.

Ook, hoe gaat een kaffer-geneesheer de weg vinden in uw 7 sets ingewanden?

Drukazz 1 juni 2015 22:43

Bs'd

cookie monster, ben jij een man? Ik dacht altijd dat jij een vrouw was vanwege uw vrouwelijke typstijl.

cookie monster 1 juni 2015 23:05

Yep , 173cm een & al lul :)
En ik ben wreed lesbisch :)

Nu serieus , net gecheckt , ik ben een man :)
Dat zegt ook mijn dokteres :)
Laatst ook een vriendin die vroeg of ik een man was ,
ze zag , en zei: "verrek , u bent inderdaad een man !!" :)
Ze was tevree ermee :)

de vuile muilekoek 3 juni 2015 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7125504)
Micele , jij stemde: nee , is fout
Waarom is het fout alleen te blijven ??

Dit is helemaal niet fout , uw verbinden kan veel ellende worden niet alles is roze geur en maneschijn... ik zou nooit meer trouwen mocht ik alleen vallen , weet ik heel zekers...je trouw ook met een hele familie ... en dit kan een triestige toestand worden ,niet alle families zijn goede mensen.. of willen steeds uw er onderuit halen... jaloezie enz.. alleen leven dat is een keuze ,na vele tegenslagen misschien de beste.

circe 3 juni 2015 08:09

Citaat:

Vruchtbaarheidsbehandelingen zijn geen zonde. Het is zelfs de plicht van een moslim om genezing voor zijn ziektetoestand te zoeken en er gebruik van te maken moest die er zijn.

daar zou ik nog niet zo zeker van zijn hoor.

Mohammed heeft ook gezegd dat Allah zelf kiest wie er geboren wordt, dus gaat ge daar toch geen kaffer mee laten bemoeien zeker? Dat is vragen voor het hellevuur!

Maori 3 juni 2015 08:11

Citaat:

Zovele dingen verwerpen in onze westerse maatschappij maar wel gretig gebruik maken van alle geweldige uitvindingen die wij hier gedaan hebben en nog steeds doen.

Waar is de consequentie in het verhaal?

Eyjafjallajökull 3 juni 2015 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7681545)
Zovele dingen verwerpen in onze westerse maatschappij maar wel gretig gebruik maken van alle geweldige uitvindingen die wij hier gedaan hebben en nog steeds doen.

Waar is de consequentie in het verhaal?

Consequentie ? In een sprookjesverhaal ?
Vraag je nu niet wat te veel ?

Maori 3 juni 2015 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 7681590)
Consequentie ? In een sprookjesverhaal ?
Vraag je nu niet wat te veel ?

Ik vind de islam allesbehalve een sprookje maar ik weet wat je bedoelt.

Het constante pick & choose gedrag van de islamieten moet in vraag gesteld worden. You can't have your cake and eat it.

Universalia 3 juni 2015 09:24

Citaat:

Laatst ook een vriendin die vroeg of ik een man was ,
ze zag , en zei: "verrek , u bent inderdaad een man !!"
Erger had het geweest dat ze ging twijfelen niet? :rofl:

Maar alle 'gekheid' op een 'stokje' ik woon ook al jaar en dag alleen en dat is een keuze, niets mis mee.

Veel mensen gaan samenwonen omdat men denkt er dan financieel beter van te worden wat in de dag van vandaag ook best een twijfelachtige zaak is.

Veel mensen gaan samenwonen om het alleen zijn op latere leeftijd een beetje uit te schakelen in de zin van met zen twee hou je elkaar in het oog mocht er wat mislopen op basis van gezondheid en zo niet?

Daar ga ik wel van het standpunt uit van een goeie relatie. ;-)

Kinderen, daar kies je ook zelf voor natuurlijk. het staat iedereen vrij.

Er is natuurlijk een groot verschil tussen kinderen 'maken' om de familienaam verder te laten lopen (ook al niet meer nodig tegenwoordig) of gewoon een kweek/soortbehoud op te zetten al dan niet om de nodige kindergelden te kunnen incasseren. 8O

PORSCHE 3 juni 2015 11:55

Geen kinderen (ik haat kinderen).
Geen vrouw (liever af en toe een leuke relatie gebaseerd op lust).
Financieel onafhankelijk (en ik deel dat niet met een vrouw).
Ik doe en laat wat ik wil (niemand zaagt aan mijn hoofd).

En het leukste: als je 20 jaar bent en je ziet een vrouw van 30 jaar dan denk je wat een oude doos. Als je 40 jaar bent en je zit een vrouw van 30 jaar dan denk je lekker ding. Ben je 50 jaar en je ziet een vrouw van 40 jaar dan denk je ook weer lekker ding. Dus als man hoe ouder je wordt hoe meer vis er in de vijver komt. En een oude of jonge vrouw is even snel veroverd. Sneller dan velen denken. En of ze nu geringd is of niet: dat voel je niet :D

Laat het trouwen, huisje, tuintje, kinderen maar over aan de mannen die graag onder een sloef liggen of die uit gemakzucht een "seut" zoeken ;)

fred vanhove 3 juni 2015 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 7681924)
Geen kinderen (ik haat kinderen).
Geen vrouw (liever af en toe een leuke relatie gebaseerd op lust).
Financieel onafhankelijk (en ik deel dat niet met een vrouw).
Ik doe en laat wat ik wil (niemand zaagt aan mijn hoofd).

En het leukste: als je 20 jaar bent en je ziet een vrouw van 30 jaar dan denk je wat een oude doos. Als je 40 jaar bent en je zit een vrouw van 30 jaar dan denk je lekker ding. Ben je 50 jaar en je ziet een vrouw van 40 jaar dan denk je ook weer lekker ding. Dus als man hoe ouder je wordt hoe meer vis er in de vijver komt. En een oude of jonge vrouw is even snel veroverd. Sneller dan velen denken. En of ze nu geringd is of niet: dat voel je niet :D

Laat het trouwen, huisje, tuintje, kinderen maar over aan de mannen die graag onder een sloef liggen of die uit gemakzucht een "seut" zoeken ;)

Ik volg je wel aangaande alleen blijven....Maar éénmaal op leeftijd wordt het veroveren van een lekker (jonger) ding toch steeds moeilijker hoor.
Voor een 35 jarige (normale)vrouw is een vent van 60 enkel een sympathieke opa ...niet meer of niet minder.

cookie monster 4 juni 2015 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7681526)
alleen leven dat is een keuze ,na vele tegenslagen misschien de beste.

Daar ben ik het zeker mee eens :)

Ik heb zo een nicht , net getrouwd , huwelijksnacht ....
hare vent was er vandoor .... en met wie ....
zijne aanhouder !!!! Sindsdien wil ze NIKS meer !!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be