![]() |
Citaat:
Gedraag je. |
Hé maar ik blijf dat hier niet quoten zenne, bende profiteurs van een andermans zweet...:evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het VB is niet tegen Homo's. Wel tegen het kapen van de term huwelijk. Tegen adoptie door homofielen. ... Enkel homofielen, en heteroseksuelen, die dit niet aanvaarden of publiekelijk pervers gedrag vertonen zijn inderdaad niet welkom. Ik gedraag mij ook beter dan u. Ik sluit u niet uit van de discussie omdat jou mening niet met de mijne strookt... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Tegen homo's dus. Zo klaar als een klontje. Lees jij je eigen gezwets niet na voor je op die verzendknop duwt? |
Citaat:
|
Citaat:
Ps: dit forum is veel leuker eens je al die figuren op je negeerlijst zet en het is NOG leuker eens die onbenullen beseffen dat ze niet meer meetellen, dat ze in het ijle aan het lullen zijn. Daarom roep ik iedereen op om de figuren die op mijn negeerlijst staan ook op hun negeerlijst zetten, dan zullen we pas genieten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nogmaals, gedraag je . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb soms de neiging een vriendenlijst te maken - maar in de praktijk "volg" ik soms een tijdje iemand (met een licht afwijkende mening of waar ik het absoluut niet mee eens ben) Door een vriendenlijst op te stellen zou dat effectiever kunnen - maar misschien is dat tijdrovender...
wat vinden jullie ? Komen er eigenlijk meer "vriendenlijsten" dan "negeerlijsten" voor ? Als je een intensieve negeerlijst hebt is het misschien veel interessanter om helemaal weg te blijven uit het forum... |
Citaat:
kleine verbetering |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet nog de link kunnen leggen tussen homofilie en pedofilie. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be